به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سعید مهری عصر یکشنبه در جلسه طرح امداد سلامت نوروزی اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در راستای خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و مسائل ترافیکی در حالت آماده باش کامل قرار دارد. وی با بیان اینکه از اول […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سعید مهری عصر یکشنبه در جلسه طرح امداد سلامت نوروزی اظهار کرد: اورژانس ۱۱۵ استان اردبیل در راستای خدمات‌رسانی به حوادث احتمالی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی و مسائل ترافیکی در حالت آماده باش کامل قرار دارد.

وی با بیان اینکه از اول اسفند تاکنون، ۱۲ نفر در اثر انفجار مواد محترقه در سطح استان مصدوم شدند، گفت: مواد محترقه باید استاندارد باشد و از محل‌های استاندارد خریداری شود تا منجر به بروز حوادث بی‌برگشت نباشد.

رئیس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه سن در معرض خطر نوجوان و جوان است، ادامه داد: تقاضا داریم خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند و از خرید و استفاده از مواد محترقه غیر استاندارد ممانعت کنند.

علی محمدیان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل نیز در این جلسه با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده در دانشگاه و رسیدگی به امور جاری به صورت پیوسته، عملیاتی و جهادی، خواستار جلوگیری از هدر رفت منابع، اقتصاد سلامت محور، جلوگیری از کسورات، نظارت مستمر بر انجام وظایف همکاران، انبارداری اصولی و استفاده از ظرفیت خیرین شد.

وی همچنین بر آمادگی مراکز درمانی، بهداشتی، داروخانه‌ها، اورژانس‌ها، اکیپ‌های نظارتی بهداشتی، فوریت‌های پزشکی و سایر مراکز خدماتی در چهارشنبه آخر سال و تعطیلات نوروزی تاکید کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر