به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی عصر سه شنبه در مراسم هماهنگی اعضای ستاد حمل و نقل اربعین حسینی در اردبیل اظهار کرد: طرح ویژه اربعین حسینی در قالب جابجایی زائران از ۲۷ مردادماه تا ۲۵ شهریورماه در استان اردبیل اجرا می‌شود. مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلیم‌الله وثوقی عصر سه شنبه در مراسم هماهنگی اعضای ستاد حمل و نقل اربعین حسینی در اردبیل اظهار کرد: طرح ویژه اربعین حسینی در قالب جابجایی زائران از ۲۷ مردادماه تا ۲۵ شهریورماه در استان اردبیل اجرا می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۲۷۰ دستگاه اتوبوس به عنوان ناوگان برون شهری جابجایی زائران اربعین حسینی در اردبیل را به پایانه‌های مرزی تعریف شده انجام می‌دهند.

وی تصریح کرد: تمام تلاش ما بر این است تا ظرفیت حمل و نقل عمومی و برون شهری را در این مدت به‌کارگیری کنیم تا جابجایی زائران به شکل راحت و مناسب انجام شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با توجه به اینکه ۵۰ درصد جابجایی زائران اربعین حسینی از طریق مرز مهران انجام می‌شود در کنار فعالیت ناوگان عمومی و برون شهری، همکاران ما در راهداری نیز در مسیرها حاضر شده و به زائران و رانندگان ارائه خدمات خواهند کرد.

وثوقی افزود: در سطح کشور چهار میلیون زائر برای اربعین حسینی به کشور عراق سفر می‌کنند که در استان اردبیل نیز تلاش ما بر این خواهد بود تا به زائران در مسیرهای مختلف و ۶ نقطه مرزی که تعریف شده، خدمات مناسبی را ارائه کنیم.

وی نرخ بلیت اتوبوس ۲۵ نفری را به مقصد مرز مهران ۸۴۴ هزار تومان اعلام کرد و ادامه داد: اتوبوس‌های ۳۲ نفری ۷۱۰ هزار تومان و ۴۴ نفری نیز ۵۷۰ هزار تومان نرخ جابجایی تعریف شده که از ۲۸ مرداد با نظارت راهداری و همراهی شرکت‌ها و پایانه‌های مسافری جابجایی مسافران با نرخ مصوب انجام می‌شود.

وثوقی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: بیش از ۹۰ درصد حمل و نقل زائران اربعین حسینی با اتوبوس و با وسایل نقلیه به صورت زمینی انجام می‌شود و تمام تلاش ما بر این است تا در این مدت خدمات مناسب و ارزشمندی را به زائران اربعین حسینی ارائه کنیم.

وی اضافه کرد: از ۲۸ مرداد راهداری استان در پایانه برکت مرزی مهران مستقر شده و به زائران ارائه خدمات خواهیم کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: نه تنها در مسیر رفت بلکه در مسیر برگشت نیز به سرعت جابجایی مسافران با رعایت موارد ایمنی انجام خواهد شد تا با کمترین دغدغه زائران اربعین حسینی بتوانند در این سفر معنوی حضور پیدا کرده و مشارکت کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر