به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمدعلی مجتهدی نیا شامگاه شنبه در نشست حفاظت و مراقبت از تجهیزات و سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای اظهار کرد: در راستای حفاظت از سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای، دستگاه‌های مرتبط شامل راهداری، شرکت برق و پلیس راه باید تعامل لازم را داشته و به‌صورت مستمر بازدیدهای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، محمدعلی مجتهدی نیا شامگاه شنبه در نشست حفاظت و مراقبت از تجهیزات و سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای اظهار کرد: در راستای حفاظت از سامانه‌های ثبت تردد جاده‌ای، دستگاه‌های مرتبط شامل راهداری، شرکت برق و پلیس راه باید تعامل لازم را داشته و به‌صورت مستمر بازدیدهای دوره‌ای انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه حفاظت از اموال عمومی جزو وظایف شهروندی است، خاطرنشان کرد: تمام مردم در مقابل تأسیسات جاده‌ها، سامانه‌های ترددشمار و دارایی‌های فیزیکی محورهای مواصلاتی مسئول هستند و باید این مسئولیت را به نحو احسن انجام دهند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل گفت: براساس قانون اقدامات پیشگیرانه و اجرایی به منظور بهره‌برداری و پایداری این سامانه‌ها ضروری بوده و شرکت توانیر باید نسبت به تأمین ایمن برق مورد نیاز آن‌ها اقدام کند.

مجتهدی نیا افزود: ۷۶ دستگاه ترددشمار، ۴۱ دوربین نظارت تصویری و ۶۴ دوربین ثبت تخلفات در جاده‌های استان اردبیل فعال است و به صورت شبانه روزی به رانندگان و ترددکنندگان خدمات جاده‌ای ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: پلیس و راهداری باید تعامل لازم را در این خصوص داشته باشند و در صورت بروز سرقت و یا تخریب، مراتب را با حضور میدانی همه دستگاه‌های مرتبط بررسی و صورت‌جلسه کنند.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اردبیل تصریح کرد: برای حراست و حفاظت از سامانه‌های ثبت تردد گشت دوره‌ای توسط راهداری، پلیس و شرکت برق ضروری بوده و لازم است در مدت زمان سه ماهه این بازدیدها انجام شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر در این نشست مباحث کارشناسی با حضور کارشناسان دستگاه‌های مرتبط با سامانه‌های ثبت تردد انجام و راهکارهای لازم برای حراست از این سامانه‌ها ارائه شد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر