سعید ایرانی جم در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این اعتبار باید در مدت سه سال و برای احیای پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تاریخی اردبیل اختصاص یابد تا میراث فرهنگی بتواند در این مدت براساس قواعد معماری تاریخی این بنا را مرمت کند. وی ضرورت بازسازی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان پنبه فروشان، […]

سعید ایرانی جم در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: این اعتبار باید در مدت سه سال و برای احیای پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تاریخی اردبیل اختصاص یابد تا میراث فرهنگی بتواند در این مدت براساس قواعد معماری تاریخی این بنا را مرمت کند.

وی ضرورت بازسازی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان پنبه فروشان، آهنگران و سرای زنجیر را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی قرار شد این پروژه در مدت سه سال عملیاتی شود تا شاهد مرمت کامل پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تاریخی اردبیل و بخش های مختلف آن باشیم.

رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل درخواست بازاریان اردبیل را در بهره مندی از گاز طبیعی یادآور شد و بیان کرد: دیگر دوره تامین و توزیع نفت سفید سپری شده و باید مسئولان امر به وعده خود در گازرسانی به پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تاریخی اردبیل عمل کنند.

ایرانی جم تصریح کرد: البته تلاش ما بر این است تا با همکاری نظام مهندسی تاسیسات زیربنایی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان مورد مطالعه قرار گرفته و گام به گام کانال تاسیسات برق، گاز و آب اجرایی و عملیاتی شود تا اهالی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان از این زیرساخت ها استفاده کنند.

وی با قدردانی از پیگیری نمایندگان اردبیل در مجلس برای اجرای این  پروژه ها گفت: با یک طراحی مناسب باید این کانال تاسیساتی در پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان تاریخی اردبیل اجرایی شده و اهالی پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان از مزایای این پروژه زیربنایی استفاده کنند.

رئیس انجمن اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل افزود: جامعه اسلامی اصناف و بازاریان اردبیل در نشست با مدیران دستگاه‌های اجرایی و دعوت از نمایندگان در تلاش هستند تا مشکلات مردم را بازگو کرده و به عنوان مطالبه گر حقیقی آن‌ها را مطرح کنند که انتظار می‌رود گام به گام شاهد حل مشکلات و نارسائی های مردم در حوزه‌های مختلف باشیم.

انتهای پیام/

منبع