علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در این مقطع برای دو موضوع منابع مالی را تامین کرد که در گام نخست ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی گندمکاران پرداخت شد تا در فصل زراعی جاری کشاورزان دغدغه ای در تامین بذر و نهاده نداشته باشند. وی خاطرنشان کرد: ۱۰ […]

علی نیکزاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: دولت سیزدهم در این مقطع برای دو موضوع منابع مالی را تامین کرد که در گام نخست ۳۵ هزار میلیارد تومان بدهی گندمکاران پرداخت شد تا در فصل زراعی جاری کشاورزان دغدغه ای در تامین بذر و نهاده نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ هزار میلیارد تومان نیز برای پاداش بازنشستگان در نظر گرفته شده که این مبلغ نیز در حال واریز به حساب بازنشستگان است.

مردم از روند بروکراسی اداری گله مند هستند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت امسال ۱۳ میلیون تن گندم کشاورزان را خریداری کرد تا در تامین آرد مورد نیاز کشور مشکلی به وجود نیاید.

نیکزاد تلاش مجلس را برای تصویب قوانین تسهیل گر در صدور مجوز کسب وکار یادآور شد و بیان کرد: مردم از روند بروکراسی اداری گله مند هستند و ضرورت دارد هر چه سریعتر موانع در این حوزه رفع شود.

وی ادامه داد: در حوزه تولید مسکن قرار بود ۲۰ درصد تسهیلات بانک ها در این بخش تزریق شود تا ساخت یک میلیون مسکن را در طول سال شاهد باشیم که در این روند نیز برخی نارسائی ها را شاهدیم.

تنها دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی از منابع تهاتر نفت بهره مند شدند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای قانون رتبه بندی معلمان بعد از گذشت ۱۱ سال گفت: برای ۶ ماهه ۱۴۰۰ مبلغی معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان و ۱۴۰۱ نیز به همین میزان منابع پیش بینی شد که بخشی از آن پرداخت شده اما هنوز معلمان معوقات طرح رتبه بندی را دریافت نکرده اند.

نیکزاد اظهار کرد: تنها دو استان اردبیل و آذربایجان شرقی از منابع تهاتر نفت بهره مند شدند که از این محل ۳۰۰ میلیارد تومان قرار است برای طرح های زیربنایی به ویژه راه آهن و توسعه بزرگراه های اردبیل اختصاص پیدا کند.

وی گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل طرح های آبرسانی روستایی، ۴۸۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت راه های روستایی و ۱۵۰ میلیارد تومان نیز برای طرح های عمرانی روستایی اختصاص یافته که این منابع عمدتا از ردیف های ملی بوده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار