به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: اردبیل یکی از استان‌های حادثه‌خیز و منطقه‌ای کوهستانی و گردشگری است که در راستای ارائه خدمات بهتر هلال‌احمر به حوادث نیاز به خودروهای ست نجات و آمبولانس‌های امدادی دارد. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، علی نیکزاد بعد از ظهر شنبه در جلسه ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر اظهار کرد: اردبیل یکی از استان‌های حادثه‌خیز و منطقه‌ای کوهستانی و گردشگری است که در راستای ارائه خدمات بهتر هلال‌احمر به حوادث نیاز به خودروهای ست نجات و آمبولانس‌های امدادی دارد.

وی به ترخیص خودروهای وارداتی جمعیت هلال احمر از گمرک اشاره کرد و گفت: تجهیز هلال‌احمر به خودروهای یاد شده از سال گذشته از طرق مسؤولان استان اردبیل در حال پیگیری است که انشالله در سال جاری منتج به نتیجه شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی نقش و حضور جمعیت هلال احمر استان اردبیل در حوادث استانی، ملی و بین‌المللی را پررنگ عنوان کرد و افزود: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از اولین دستگاه‌های اجرایی با حضور در حوادث نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

نیکزاد ضمن قدردانی از ایثار و از خودگذشتگی همکاران و زحمت‌کشان جمعیت هلال احمر در حوزه‌های مختلف ادامه داد: اقدامات این جمعیت در طرح‌های نوروزی و همچنین حوادث بین‌المللی نشان داد که هر جا نیاز به امداد باشد بدون هیچ چشمداشتی به یاری حادثه‌دیدگان می‌شتابد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر