به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حامد کیخسروی عصر یکشنبه در جریان بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در اردبیل اظهار کرد: با تفاهمنامه‌ای که بین بنیاد مسکن و بهزیستی در سطح ملی و استانی امضا شده، با معرفی سازمان بهزیستی خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر صاحب سرپناه شده و از این خدمت […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، حامد کیخسروی عصر یکشنبه در جریان بهره‌برداری از واحدهای مسکونی در اردبیل اظهار کرد: با تفاهمنامه‌ای که بین بنیاد مسکن و بهزیستی در سطح ملی و استانی امضا شده، با معرفی سازمان بهزیستی خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر صاحب سرپناه شده و از این خدمت نظام اسلامی بهره‌مند می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنان کار ساخت مسکن برای خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر در حال انجام است و تا زمانی که همه خانواده‌های ۲ معلول و بیشتر صاحب خانه نشدند، بنیاد مسکن در پیگیری و تحقق این تفاهمنامه مصمم است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: برای خانه‌دار شدن جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد به ویژه ایتام و نیازمندان تفاهمنامه‌ای امضا شده و از سال ۹۸ تاکنون بنیاد مسکن ساخت واحدها و تحویل آن را انجام می‌دهد.

کیخسروی افزود: در قالب این تفاهمنامه نیز ۲۲ واحد مسکن تحویل نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد شده و همچنان ساخت واحد مسکونی برای این خانواده‌ها ادامه دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در قالب تفاهمنامه امضا شده با بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی نیز ساخت ۶۴۰ واحد برای محرومان جز برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی است که انتظار می‌رود در این زمینه نیز اهداف و برنامه‌های شایسته مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

کیخسروی رویکرد اصلی بنیاد مسکن را ساخت خانه برای محرومان اعلام کرد و ادامه داد: در سال‌های اخیر با همراهی خیرین و از محل حساب ۱۰۰ امام ساخت خانه، تعمیر و رهن واحدهای مسکونی برای محرومان جز اولویت‌ها و برنامه‌ریزی‌های اصلی بوده و در این زمینه همزمان با دهه حساب ۱۰۰ امام و سالروز تشکیل بنیاد مسکن، ۳۶ واحد مسکن محرومان افتتاح شده و یا در مرحله تحویل به خانواده‌های نیازمند است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل اضافه کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در طرح‌های مختلفی که برای خانه‌دار شدن محرومان انجام می‌شود، زمینه بیشتری را در مساعدت‌ها و همراهی این خانواده‌ها شاهد و ناظر باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر