علی حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بازدیدهای مستمر از شهرستان کوهرنگ و شهرها و روستاهای این شهرستان انجام می‌شود. وی افزود: خوشبختانه گروه‌های مختلف با همه توان خود مشغول پاکسازی معابر و خیابان‌ها هستند. معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر […]

علی حیدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: بازدیدهای مستمر از شهرستان کوهرنگ و شهرها و روستاهای این شهرستان انجام می‌شود.

وی افزود: خوشبختانه گروه‌های مختلف با همه توان خود مشغول پاکسازی معابر و خیابان‌ها هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: علاوه بر ماشین‌آلاتی که در منطقه مستقر بودند ماشین‌آلات جدید هم با پیگیری مجموعه سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) از قرارگاه خاتم‌الانبیاء وارد استان شده و در مناطق مختلف مستقر شدند.

حیدری عنوان کرد: گردنه چری بازگشایی شده است و یک محموله سوخت و چند محموله آرد گندم به سمت مناطق عشایری ارسال شد که مشکل مردم حل شود.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه گردنه چری بازگشایی شده است اما به مردم توصیه اکید می‌کنیم در صورت وجود ضرورت از این گردنه تردد کنند تا راهداران بتوانند در روزهای آینده عرض بیشتری از این گردنه را بازگشایی کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر یک معبر در گردنه چری باز شده و تنها یک خودرو می‌تواند از آن عبور کند.

حیدری با اشاره به اینکه در مابقی شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری شرایط خوب است بیان کرد: راه دسترسی به تعدادی از روستاها در شهرستان اردل مسدود است که به دنبال بازگشایی آن هستیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر