لیلا امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: سامانه سرد بارشی تا پایان هفته جاری در استان فعال خواهد بود و طی این مدت بارش برف و باران، مه آلودی و کاهش دید، کاهش محسوس دما و یخبندان و در مناطق شرقی استان گاهی وزش باد نیز پیش‌بینی […]

لیلا امینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: سامانه سرد بارشی تا پایان هفته جاری در استان فعال خواهد بود و طی این مدت بارش برف و باران، مه آلودی و کاهش دید، کاهش محسوس دما و یخبندان و در مناطق شرقی استان گاهی وزش باد نیز پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: طی این مدت به ویژه امروز و فردا دوشنبه، اختلال در تردد شهری و جاده‌ای به واسطه بارش برف در تمامی مناطق استان انتظار می‌رود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده ۱۰ تا ۱۵ درجه سلسیوس کاهش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۲ درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

امینی اضافه کرد: خور و بیابانک با بیشینه دمای پنج درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت و خوانسار با کمینه دمای هفت درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: تا ظهر امروز میانگین بارشی از برخی ایستگاه‌ها از جمله چادگان ۱۲ میلیمتر (۹ سانتیمتر برف)، مبارکه ۱۱.۶ میلیمتر، بویین میاندشت ۱۰ میلیمتر (۱۰ سانتیمتر برف)، نطنز ۱۰ میلیمتر (چهار سانتیمتر برف)، ورزنه ۹.۲ میلیمتر، گلپایگان ۷.۶ میلیمتر (۲ سانتیمتر برف)، خمینی شهر با ۹.۶ میلیمتر، داران ۶.۸ میلیمتر (۶ سانتیمتر برف)، میمه پنج میلیمتر (۲ سانتیمتر برف) گزارش شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر