با اینکه کرونا هنوز به قوت خود باقی است و روزانه آمار مبتلایان به این بیماری اعلام می شود؛ ولی انگار مردم از جان شان سیر شده اند و هشدار و خواهش و التماس هیچ کس این مردمان بی خیال را به خودشان نمی آورد.

به گزارش آذرمغان، با اینکه کرونا هنوز به قوت خود باقی است و روزانه آمار مبتلایان به این بیماری اعلام می شود و کار متخصصان زحمتکش این روزها از مرز هشدار گذشته و دیگر به التماس افتاده اند که آی مردم! مواظب سلامتی تان باشید و فاصله اجتماعی را رعایت کنید ولی انگار مردم از جان شان سیر شده اند و هشدار و خواهش و التماس هیچ کس این مردمان بی خیال را به خودشان نمی آورد و دستش از جان خود شسته اند انگار که می خواهند خودکشی کنند.
به جای اینکه رعایت کنند بی احتیاطی را به مرز هشدار رسانده اند و معلوم نیست این بی احتیاطی با جان خود و عزیزان شان چه می کند.
هر کسی خود پزشک متخصص شده است و نسخه تجویز می کند و در نظریه پزشکی اغلب مردم هم کرونا به مرحله بی اثری رسیده و دیگر نمی کُشد.
نه به آن ترس و اضطراب و دلهره اوائل پیدایش این ویروس کرونا و نه به الان که هیچ کسی او را تحویل نمی گیرد و این اسم شاید این روزها به بی تفاوت ترین نام در بین مردم تبدیل شده است و هیچ کسی با شنیدن آن عکس العملی نشان نمی دهد.
هرکسی بین شوخی و خنده تعریف می کند که اگر کُشنده بود باید تا به حال می مردیم چون خیلی های مان از ابتدا هم آن را جدی نگرفتیم و مثل همیشه رفتار کردیم.
و همین طور هزار و یک راست و دروغ را به هم می بافند و کار خودشان را توجیه می کنند.
اما واقعیت امر این است که کرونا مانند یک قاتل سریالی هنوز هم در شهر قدم می زند و دنبال قربانی می گردد و هر کسی از نکات بهداشتی غفلت کند او را به کام ابتلای خود می کِشد.
البته ترس ندارد اما چه دل مان بخواهد و چه نخواهد احتیاط دارد پس باید توصیه ها را جدی گرفت و از کنار آن ساده عبور نکرد.
اگر همه مان همت کنیم بر آن غلبه پیدا می کنیم اما اگر این دشمن سلامتی را دست کم بگیریم مغلوب او می شویم.
لازم است همه به فکر باشند و برای حفظ سلامتی جان عزیزان مان هم که شده واقع بین باشیم و با حدس و گمان های نسنجیده با جان خود و دیگران بازی نکنیم و بگذاریم این مدافعان سلامت اندکی نفس بکشند و خستگی از تن شان بیرون برود.

انتهای پیام/

  • نویسنده : کبری سعادتی