مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در تیرماه پرداختی یک ماه اضافه مستمری را به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل در استان شاهد بودیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، علیرضا حسین نژاد، اظهار کرد: این ۱۲ مددجوی کمیته امداد تسهیلات بانکی خود را به همراه مساعدت کمیته امداد دریافت کردند اما چهار سال است که واگذاری واحدهای مسکونی به آنها به تأخیر افتاده است.

وی خاطرنشان کرد: قرار بود این واحدها با ۴۵ میلیون تومان به اتمام برسد که در کنار دریافت تسهیلات ۴۵ میلیون تومانی ۳۰ میلیون تومان نیز مازاد بر این رقم درخواست کمک و مساعدت از کمیته امداد داشتند که ما در این زمینه مساعدت‌های لازم را به محض مراحل تکمیلی و بهره برداری این پروژه با اخذ مجوز کشوری انجام می‌دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل افزود: باید انجمن متولی ساخت این پروژه کار را در تکمیل این پروژه به سرانجام برسد تا به تناسب پیشرفت کار کمیته امداد نیز مساعدت‌های لازم را انجام داده تا این پروژه‌ها تکمیل و به صاحبان واحدها تحویل داده شود.

حسین نژاد بیان کرد: با تاکید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل و مسئولان گرمی مقرر شد تا در مصوبه این جلسه تکمیل و واگذاری ۱۲ واحد مسکن به مددجویان کمیته امداد در گرمی لحاظ شود تا ما فرآیند کار را به شکل مناسب و مطلوب شاهد باشیم.

وی در مورد ساخت مسکن محرومان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد که در روستاهای گرمی آسیب دیده اند، تصریح کرد: در این زمینه نیز قرار است در کنار مساعدت بنیاد مسکن با جذب اعتبارات ملی از مرکز بتوانیم در ساخت و تکمیل این واحدها تا شروع فصل سرد سال اقدامات مؤثر و اساسی را انجام دهیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: در کنار تکمیل این واحدها با رایزنی‌هایی که در حال انجام است امیدواریم در تأمین لوازم خانگی اساسی و مورد نیاز این خانوارها نیز که دچار آسیب شده اند مساعدت‌های لازم را شاهد باشیم.

حسین نژاد اظهار کرد: در تیرماه پرداختی یک ماه اضافه مستمری را به حساب مددجویان آسیب دیده از سیل در استان شاهد بودیم و سعی مان بر این است تا در ساخت، تکمیل و تجهیز واحدهای مسکونی مددجویان نیز با سرعت عمل بیشتری اقدامات لازم را انجام دهیم.

انتهای پیام/