به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: از بابت شروع شدن لیگ خوشحال هستم؛ تقویم مسابقات به نسبت فیفادی آینده فشرده خواهد بود و همه بازی‌ها برای ما هیجان انگیز و مهم است. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، ژوزه مورایس شامگاه جمعه در نشست خبری پیش از بازی تیمش با تیم مس رفسنجان اظهار داشت: از بابت شروع شدن لیگ خوشحال هستم؛ تقویم مسابقات به نسبت فیفادی آینده فشرده خواهد بود و همه بازی‌ها برای ما هیجان انگیز و مهم است.

وی ادامه داد: مس رفسنجان رقیب ساده‌ای نخواهد بود، این تیم بسیار قابل احترام و قدرتمند است؛ امیدوارم شاهد بازی خوبی باشیم و هواداران ما از این مسابقه لذت ببرند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان در مورد تغییر مدیرعامل این باشگاه خاطرنشان کرد: زندگی همیشه با چالش‌هایی همراه است؛ این فصل چالش‌ها برای ما بیش از حد بوده است؛ ساکت بسیار قابل احترام بوده و از رفتن ساکت متاسف هستم؛ نمی‌دانم شرایط دقیق در آینده چگونه خواهد بود؟! مطمئن هستم او فرزند سپاهان و اصفهان است و همیشه کنار ما خواهد بود؛ باید تاکید کنم ساکت فراموش شدنی نیست.

وی درباره قرعه کشی مرحله آینده لیگ قهرمانان آسیا افزود: حضور در میان ۱۶ تیم برتر برای ما دارای اهمیت است؛ بازی آخر ما با حریف قابل احترام عربستانی بود؛ النصر و الهلال نیز دیگر نمایندگان عربستان هستند که بسیار با کیفیت بوده و بازیکنان بسیار با کیفیتی در ترکیب خود دارند؛ العین هم تیم قابل احترامی است؛ برای تیمی که ذهنیت حضور در فینال مسابقات را دارد فرقی ندارد با کدوم تیم بازی می‌کند.

مورایس بیان کرد: دوست دارم به اف ای سی بگویم جریمه ما نسبت به محرومیت سه بازی را بررسی مجدد کند و فکر می‌کنم بازی عادلانه این گونه است که ما در ورزشگاه خودمان برابر هر تیمی بازی کنیم.

وی گفت: سه امتیاز بازی فردا برای حضور در صدر جدول برای ما مهم است؛ بازی مهمی برای فردا در مسیر حرکت به سمت صدر جدول داریم؛ چیزی که برای ما بیش از همه چیز اهمیت دارد لذت بردن هواداران از این مسابقه است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر