به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از قطر، علی جاسم در نشست خبری پیش از دیدار با اردن اظهار داشت: با یک تیم قدرتمند که بازیکنان آن از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، بازی داریم و از اینکه کار سختی برابر اردن داریم آگاه هستیم. او ادامه داد: ما با ۳ […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از قطر، علی جاسم در نشست خبری پیش از دیدار با اردن اظهار داشت: با یک تیم قدرتمند که بازیکنان آن از قدرت بدنی بالایی برخوردار هستند، بازی داریم و از اینکه کار سختی برابر اردن داریم آگاه هستیم.

او ادامه داد: ما با ۳ پیروزی ارزشمند پا به دیدار مرحله یک هشتم نهایی گذاشته‌ایم و از روز اول هم هدفمان این بود که بازی به بازی پیش برویم.

در حالی که پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر از علی جاسم بازیکن تیم ملی عراق در ارتباط با پیشنهاد از دو باشگاه ایرانی سپاهان و عراق سوال پرسید اما کاساس سرمربی عراق به اشتباه به این سوال پاسخ داد و گفت: من در سال‌های گذشته از ایران پیشنهاد همکاری داشتم.

در ادامه مدیر رسانه‌ای تیم ملی عراق مانع از پاسخگویی جاسم به این سوال شد و اعلام کرد تمام تمرکز تیم ما روی جام ملت‌های آسیا است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر