ذبیح‌اله سلمانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بسیاری از استان‌ها منتظر تخصیص منابع تبصره ۱۸ هستند تا طرح‌های تولیدی و اقتصادی را مورد حمایت قرار دهند که در استان اردبیل نیز در این زمینه فعالیت‌ها و اقدامات مناسب در حمایت از تولید و عرصه‌های اقتصادی انجام شده است. وی تصریح […]

ذبیح‌اله سلمانی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: بسیاری از استان‌ها منتظر تخصیص منابع تبصره ۱۸ هستند تا طرح‌های تولیدی و اقتصادی را مورد حمایت قرار دهند که در استان اردبیل نیز در این زمینه فعالیت‌ها و اقدامات مناسب در حمایت از تولید و عرصه‌های اقتصادی انجام شده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم تا پایان سال بخش عظیمی از این منابع با تأمین اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه اختصاص یابد تا نقدینگی مطلوبی را در تأمین مواد اولیه واحدهای تولیدی و صنعتی شاهد باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی از اختصاص سه دستگاه ایکس‌ری برای استان اردبیل خبر داد و گفت: رئیس کل گمرکات کشور قول مساعد داد تا شهریورماه سال آینده سه دستگاه ایکس‌ری را برای استان اردبیل اختصاص داده و مشکلات و نارسایی‌ها در این بخش برطرف شود.

سلمانی از مولدسازی و انتظار استاندار اردبیل از بازگشت اعتبارات این محل برای توسعه زیرساخت‌ها افزود: ‌ما این موضوع را در ستاد مولدسازی مطرح می‌کنیم و سعی خواهیم کرد تا استان‌ها از منابع مولدسازی در تکمیل زیرساخت‌ها استفاده کنند.

وی استان اردبیل را از استان‌های پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری اعلام کرد و ادامه داد: در کنار تقویت و حمایت از سرمایه‌گذاران، حذف قوانین مخل کسب و کار در کانون توجه مسئولان استان قرار گرفته و ما نیز در وزارت اقتصاد سعی می‌کنیم قوانین مخل تولید را از بین برده و به تسهیل امور بیش از گذشته کمک کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اقتصاد و دارایی خاطرنشان کرد: ‌به زودی رئیس سازمان مشارکت و سرمایه‌گذاری وزارت اقتصاد در استان اردبیل حاضر خواهد شد تا ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در این استان مورد بررسی قرار گرفته تا زمینه برای تقویت نظام اقتصادی فراهم آید.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار