به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهرداد حمداللهی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تن کالا در کشور با تلاش رانندگان حوزه حمل و نقل بار جابجا می‌شود که از این بابت قدردان تلاش بی‌وقفه فعالان این عرصه هستیم. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، مهرداد حمداللهی عصر سه‌شنبه در جریان بازدید از شهرک حمل و نقل اردبیل اظهار کرد: سالانه بیش از ۵۰۰ میلیون تن کالا در کشور با تلاش رانندگان حوزه حمل و نقل بار جابجا می‌شود که از این بابت قدردان تلاش بی‌وقفه فعالان این عرصه هستیم.

وی رشد سه تا پنج درصدی جابجایی کالا را در سال‌های اخیر یادآور شد و تصریح کرد: تلاش متولیان این حوزه بر این است تا در بهترین شرایط حمل و نقل بار همراه با جلب رضایتمندی رانندگان و فعالان این عرصه فراهم آید.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: عمده کالاهای جابجا شده در یک سال گذشته مربوط به بخش کشاورزی، دام، غذا و کالاهای ساختمانی و معدنی بوده که در مناطق مختلف استان جابجایی بار را شاهد بودیم.

حمداللهی به پدیده نامناسب فرار بار و نبود بارنامه در فعالیت برخی مجموعه‌های حمل و نقل را یادآور شد و افزود: این پدیده نارضایتی بیشتری را به وجود آورده و تلاش ما بر این است تا با استفاده از سامانه‌های جدید و فناوری‌های نوین با رصد و پایش دقیق جلوی فرار بار را بگیریم.

وی از فعالان حوزه حمل و نقل بار خواست تا با هوشیاری و دقت کامل در این زمینه سازمان راهداری را همراهی کنند تا اجحافی در حق رانندگان به وجود نیامده و شرایط حمل و نقل مطلوب و مناسب را شاهد باشیم.

مدیرکل دفتر حمل و نقل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا حمل و نقل سالم بار با رعایت قوانین و مقررات الزام‌آور به درستی انجام شده و مردم نیز در این بستر از اعتماد و اطمینان بیشتری در جابجایی بار خود به دست آورند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر