معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: مسابقه عکاسی "من حسینی‌ام" به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

به گزارش آذرمغان به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد استان اردبیل، مهدی طاهری ظهر امروز اظهار داشت:  مسابقه عکاسی “من حسینی‌ام” به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و عزاداری‌های حسینی در اردبیل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مسابقه در دو بخش دوربین و گوشی همراه برگزار می‌شود، افزود: اولویت‌های موضوع مسابقه در ارسال آثار برنامه های خلاقانه، آئین‌ها و مراسم‌های عزاداری محلی، فضاسازی خانه و محله، عزاداری با رعایت مسائل بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، پوستر و نقاشی کودکان، نذورات و اطعام و کمک‌های مومنانه، تلاوت قرآن کریم، قرائت زیارت عاشورا، عبادت و نماز ظهر عاشورا و فعالیت‌های مجازی است.

معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه هدف ترویج فرهنگ عاشورایی در شهرها، روستاها، محله و خانه در ماه محرم سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است، گفت: عکاسان و علاقمندان می‌توانند آثار خود را از ۳۰ مردادماه تا ۳۰ شهریور و از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۴۷۴۳۷۳۳۸ ارسال کنند.

طاهری تصریح کرد: مسابقه به همت معاونت قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مشارکت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل و موسسه فرهنگی هنری سروش نغمه امید برگزار م‌شود و به نفرات برگزیده به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

وی افزود: مسابقه عکاسی من حسینی‌ام به صورت استانی است و شرکت‌کنندگان می‌توانند حداقل ۳ عکس برای داوری به دبیرخانه مسابقه ارسال کنند.

انتهای‌پیام/