عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه با جدیت در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم تا با تلاش‌های به عمل آمده بتوانیم نگرانی مردم را در استان اردبیل برطرف کنیم چرا که این معضل به عنوان یکی از دغدغه‌های دائم مردم شمال استان همچنان […]

عباس جهانگیرزاده در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام حوزه راه با جدیت در دستور کار قرار گرفته و درصدد هستیم تا با تلاش‌های به عمل آمده بتوانیم نگرانی مردم را در استان اردبیل برطرف کنیم چرا که این معضل به عنوان یکی از دغدغه‌های دائم مردم شمال استان همچنان به قوه خود باقی است.

وی بیان کرد: عدم تامین اعتبارات و تزریق آن به پروژه‌ از دلایل مهم تعطیلی پروژه‌های راهسازی است که به همین منظور باید همکاری و مشارکت‌های لازم برای تحقق اهداف مورد نظر رقم بخورد و بتوانیم پروژه‌های نیمه‌تمام را در اسرع وقت به اتمام برسانیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های اساسی و مهم است.

نماینده مردم پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی پروژه‌ها همچون محور سربند – مشگین‌شهر و عربلو – حاج عوض و گووشلو- پارس‌آباد به دلیل عدم تامین اعتبارات تعطیل شده که با تامین ۲۰ میلیارد تومان اعتبار درصدد هستیم تا در روزهای آینده این پروژه‌ها را فعال‌سازی کنیم.

جهانگیرزاده خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات برای اجرای پروژه‌های استانی جزو اولویت‌های اساسی است و با همکاری وزارت راه و شهرسازی ۵۳ میلیارد تومان بدهی پیمانکاران به حوزه راه شهرستان پارس‌آباد و بیله‌سوار به تدریج پرداخت می‌شود که انتظار می‌رود دولت در پرداخت منابع عمرانی به استان‌های کم‌تر توسعه یافته توجه جدی داشته باشد.

وی بیان کرد: با شروع سال کاری در سال آینده انتظار می‌رود شاهد اجرایی شدن طرح‌های زیربنایی به خصوص در حوزه راه باشیم تا با اقدامات به عمل آمده بتوانیم اجرای پروژه‌هایی همچون راه‌های مواصلاتی را به سرانجام رسانده و از تصادفات و تلفات تا حد امکان بکاهیم.

نماینده مردم پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اجرای پروژه‌های مهم و اولویت‌دار از طریق تهاتر نفتی و فاینانس بانکی اجرایی خواهد شد تا در اسرع وقت شاهد به سرانجام رساندن این پروژه باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار