میرهاشم موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: توسعه خدمات درمانی سرلوحه کار تأمین اجتماعی قرار گرفته است. وی از تخصیص ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش سلامت و درمان خبر داد و افزود: این اعتبار در قالب ۲۰۰ طرح سلامت محور و درمانی در […]

میرهاشم موسوی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر اظهار کرد: توسعه خدمات درمانی سرلوحه کار تأمین اجتماعی قرار گرفته است.

وی از تخصیص ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در بخش سلامت و درمان خبر داد و افزود: این اعتبار در قالب ۲۰۰ طرح سلامت محور و درمانی در کشور اجرا می‌شود.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با بیان اینکه مناطق محروم و کمتر برخوردار در اولویت خدمات رسانی این سازمان قرار دارد، گفت: گیلان یکی از محورها و مناطق اصلی توسعه خدمات درمانی تأمین اجتماعی است.

موسوی با اشاره به سفر دو روزه‌اش به گیلان اضافه کرد: بررسی و پایش میدانی مشکلات، نواقص و چالش‌های استان گیلان در حوزه درمان و سایر خدمات مورد تاکید است.

وی از راه اندازی درمانگاه منجیل در سه ماه آینده خبر داد و افزود: مصوبات سفر به گیلان دسته بندی، پیگیری و لازم الاجرا است.

مدیرعامل تأمین اجتماعی با تاکید بر لزوم فعالسازی ظرفیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی در صنایع وابسته به این سازمان در گیلان اضافه کرد: قرارگاهی به منظور حل مشکلات صنایع وابسته به تأمین اجتماعی در گیلان با تفویض اختیار به یکی از معاونین این سازمان تشکیل شده است.

موسوی با تاکید بر لزوم مانع زدایی در مسیر تولید و اشتغال بیان کرد: تسهیل بخشی در امور پرداخت معوقات بیمه‌ای کارفرمایان به صورت تقسیط مورد تاکید تأمین اجتماعی است.

وی از ۵۰ الی ۱۰۰ درصد بخشودگی جرایم بیمه واحدهای تولیدی خبر داد و افزود: این طرح‌های حمایتی در راستای فعالسازی و توسعه تولید و اشتغال صورت می‌گیرد.

مدیرعامل تأمین اجتماعی از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به ۴۰ هزار بازنشسته در کشور خبر داد و گفت: این طرح از شنبه در سراسر کشور اجرا می‌شود و مبلغ آن از ۱۲ میلیون تومان به ۲۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر