به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور که مرحله نخست چرخه انتخابی محسوب می‌شود، در مرحله رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور چهره نفرات برتر این اوزان مشخص شد. در فینال حساس وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک دارنده مدال […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در ادامه رقابت‌های قهرمانی کشور که مرحله نخست چرخه انتخابی محسوب می‌شود، در مرحله رده بندی و فینال اوزان ۵۷، ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی کشور چهره نفرات برتر این اوزان مشخص شد.

در فینال حساس وزن ۵۷ کیلوگرم، علیرضا سرلک دارنده مدال نقره جهان مقابل احمد محمدنژادجوان در یک کشتی سخت با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ شکست خورد تا محمدنژاد جوان صاحب عنوان قهرمانی شود.

همچنین در دیدارهای رده بندی این وزن ویسی مقابل عظیمی با نتیجه ۹ بر ۶ به برتری رسید و صاحب مدال برنز شد و ابراهیم خواری نیز برابر فلاح با نتیجه ۱۶ بر ۸ صاحب برتری شد و دیگر مدال برنز این وزن را از آن خود کرد.

اما در مبارزه‌های مهم ۳ وزن دوم این رقابتها، امیررضا معصومی به سختی و با نتیجه ۵ بر ۴ برابر محمد علی تبار صاحب برتری شد و مهدی هاشمی و یدالله محبی نیز با امتیاز عالی رقبای خود را شکست دادند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز امیرمحمد یزدانی دارنده مدال نقره جهان که برای رسیدن به المپیک به این وزن آمده در نخستین مبارزه مقابل نیما اشقاقی با نتیجه ۷ بر ۳ به برتری رسید.

عرفان الهی نیز با نتیجه ۵ بر یک مقابل ابوذری تن به شکست داد. همچنین محمدصادق فیروزپور برابر امیرحسین حسینی شکست خورد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر