جاوید رحیم زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان در رده سنی جوانان و امید با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های استان اردبیل در خانه کشتی اردبیل برگزار شد. وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید […]

جاوید رحیم زاده در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان در رده سنی جوانان و امید با حضور تیم‌هایی از شهرستان‌های استان اردبیل در خانه کشتی اردبیل برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید والامقام استان اردبیل و همچنین به منظور کشف استعدادهای برتر در رشته ورزشی کشتی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین بسیجیان ورزشکار مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی بسیج استان اردبیل برگزار شد.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل با بیان اینکه این مسابقات توسط معاونت تربیت بدنی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت اردبیل با مشارکت هیأت کشتی استان اردبیل در خانه کشتی این شهر برگزار شد، تصریح کرد: نفرات منتخب به مسابقات کشتی قهرمانی بسیج کشور که از اول تا سوم شهریور ماه سال جاری در استان تهران برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رحیم زاده با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم مدال و حکم قهرمانی اهدا شد، افزود: در کشتی آزاد و در وزن ۵۷ کیلوگرم مقام اول از آن امید صفری از اردبیل، مقام دوم امیر مهدی احمدی از اردبیل و مقام سوم نیز از آن هادی خسروی از پارس آباد شد.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی اردبیل قهرمان شد

وی اضافه کرد: در وزن ۶۱ کیلوگرم نیز امیرمهدی کوهی از اردبیل مقام اول، عباس ملازاده از اردبیل مقام دوم و علی نخستین از پارس آباد و هادی بهرام زاده از اردبیل نیز مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل گفت: در وزن ۶۵ کیلوگرم این دوره از مسابقات حسن لطفی از اردبیل مقام اول، محمدامین آگاه از اردبیل مقام دوم و امیرحسین نیکی از اردبیل و آرش داداشی از پارس آباد مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

رحیم زاده تصریح کرد: در وزن ۷۰ کیلوگرم علی ابراهیمی از اردبیل مقام اول، هادی فتحی از اردبیل مقام دوم و امیرمحمد صدر و علی ایول زاده از اردبیل مشترکا مقام سوم را به دست آوردند.

وی گفت: در وزن ۷۴ کیلوگرم علی اصغر عباسی از اردبیل مقام اول، محمد یوسفی از اردبیل مقام دوم و عرفان چشم افروز و امیرحسین قاسمی از اردبیل به مقام مشترک سومی رسیدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل خاطرنشان کرد: در وزن ۷۹ کیلوگرم این مسابقات مهدی پورسیفی از اردبیل مقام اول، سهند شاکر اردبیل مقام دوم و محمدحسین کهنسال از پارس آباد و امیر حسین شایگان اردبیل مشترکا به مقام سوم دست یافتند.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی اردبیل قهرمان شد

رحیم زاده اضافه کرد: در وزن ۸۶ کیلوگرم از اردبیل رضا سبلانی مقام اول، از پارس آباد فرزاد آقایی مقام اوم و از اردبیل رسول غنی پور و آرمین ملکی مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

وی تصریح کرد: در وزن ۹۲ کیلوگرم پوریا عباس پور از اردبیل مقام اول، محمدرضا پورولی از اردبیل مقام دوم، سینا صابر و معین طهماسبی در جایگاه مشترک سوم ایستادند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل اظهار کرد: در وزن ۹۷ کیلوگرم مقام اول از آن مهدی جعفری و مقام دوم نیز از آن عرفان مهرآوری هر دو از اردبیل شد.

رحیم زاده گفت: در وزن ۱۲۵ کیلوگرم از شهرستان پارس آباد مقام اول و محمدنعمتی از اردبیل صاحب مقام دوم شدند.

وی افزود: در مقام تیمی این رشته نیز تیم اردبیل مقام اول، تیم پارس آباد مقام دوم و تیم خلخال مقام سوم را به دست آوردند.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی اردبیل قهرمان شد

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل امتیازات کشتی فرنگی در این دوره از بازی‌ها را نیز یادآور شد و بیان کرد: در وزن ۵۷ این رده امیر قاسم زاده، میثم فرجامه و امیرتسبیحی هر سه از اردبیل به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

رحیم زاده خاطرنشان کرد: در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز هادی شنوایی از پارس آباد مقام اول و محمدرضا مختاری از خلخال مقام دوم را به دست آوردند.

وی افزود: در وزن ۶۳ کشتی فرنگی مهدی حنفی از نیر مقام اول، صادق نادری از اردبیل مقام دوم و یحیی منصور از اردبیل و مهدی فتحی از خلخال مشترکا سوم شدند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی – ورزشی مقاومت اردبیل گفت: در وزن ۶۷ کیلوگرم امیرحسین لطفی از اردبیل مقام اول، محمد نظرپور از پارس آباد مقام دوم و علی کهنسال از نیر مقام سومی را از آن خود کردند.

رحیم زاده ادامه داد: در وزن ۷۲ کیلوگرم فرزاد حسینی از پارس آباد مقام اول را به خود اختصاص داد و در وزن ۷۷ کیلوگرم نیز امیررضا صراف از اردبیل مقام اول، پوریا علیزاده از نیر مقام سوم و عرفان یعقوبی از اردبیل صاحب مقام سوم شدند.

وی در پایان گفت: در این دوره از مسابقات در بخش تیمی مقام تیمی شهرستان اردبیل مقام اول، شهرستان نیر دوم و شهرستان پارس آباد جایگاه سومی را به خود اختصاص داد.

تیم های کشتی آزاد و فرنگی اردبیل قهرمان شد

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر