به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ودود محمدی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: تکمیل ساختمان مدیریت بحران خلخال نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تأمین اعتبار لازم، پروژه ساختمان مدیریت بحران این شهرستان تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. وی […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، ودود محمدی بعد از ظهر سه‌شنبه در بازدید از عملیات اجرایی پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران خلخال اظهار کرد: تکمیل ساختمان مدیریت بحران خلخال نیازمند ۶۰ میلیارد ریال اعتبار است که در صورت تأمین اعتبار لازم، پروژه ساختمان مدیریت بحران این شهرستان تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته اعتبارات زیادی برای راه‌اندازی مرکز مدیریت بحران شهرستان هزینه شده و انتظار می‌رود شهرداری خلخال، مجری و بهره‌بردار این طرح برای رفع نواقص موجود در پروژه و راه‌اندازی آن در سال‌جاری تلاش کنند.

شهردار خلخال گفت: پروژه‌های احداث ساختمان مدیریت بحران در تمام شهرستان‌های استان اردبیل اجرا شده ولی تنها ساختمان مدیریت بحران شهر اردبیل مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

محمدی با بیان اینکه شهرداری قادر به تأمین اعتبار تکمیل این پروژه با استفاده از درآمد محلی محدود خود نیست، افزود: در صورت تأمین اعتبار لازم از سوی ستاد مدیریت بحران استان و یا کشور، پروژه ساختمان مدیریت بحران این شهرستان تابستان امسال مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از سال ۸۸ و با زیربنای ۹۰۰ متر مربع در خلخال آغاز شده و برای اجرای آن ۲۰ میلیون ریال از محل منابع داخلی شهرداری و اعتبارات استانی هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه برای تکمیل این پروژه اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال نیاز است، اضافه کرد: از مجموع اعتبار تخصیص یافته، امسال به این پروژه ۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل عملیات اجرایی ساختمان مدیریت بحران و یک میلیارد ریال نیز برای تجهیز آن هزینه شده ولی به علت وجود نواقص موجود هنوز این ساختمان قابل استفاده نیست.

شهردار خلخال بیان کرد: ساختمان مدیریت بحران خلخال با هدف استقرار مسئولان عضو شورای مدیریت بحران در مواقع بحرانی، هدایت عملیات امداد و نجات و کمک‌رسانی به آسیب‌دیدگان حوادث قهری در زمان وقوع حوادث غیرمترقبه و در مواقع عادی نیز به عنوان یک سالن ورزشی چند منظوره برای استفاده ورزشکاران توسط شهرداری خلخال اجرا شده است.

انتهای پیام/

منبع