منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سه پروژه مهم عمرانی در جنوب سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری شده، گفت: ۲۴ کیلومتر بزرگراه در جنوب استان زیر بار ترافیک رفت. معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه پروژه مهم عمرانی مهم جنوب استان شامل ۲۰ کیلومتر از قطعات یک […]

منصور بیجار در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سه پروژه مهم عمرانی در جنوب سیستان و بلوچستان آماده بهره برداری شده، گفت: ۲۴ کیلومتر بزرگراه در جنوب استان زیر بار ترافیک رفت.

معاون عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: سه پروژه مهم عمرانی مهم جنوب استان شامل ۲۰ کیلومتر از قطعات یک و دو محور چابهار- گواتر، پل بزرگ لیپار و چهار کیلومتر از ادامه بزرگراه ایرانشهر- بمپور به دلیل رفاه حال شهروندان و مسافران نوروزی زیر بار ترافیک رفت و طی چند روز آینده طی مراسمی به طور کامل به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: هزینه احداث ۲۰ کیلومتر از قطعات یک و دو محور چابهار- گواتر و پل بزرگ لیپار با چهار دهانه قوسی ۴۵ متری به طول مجموع ۱۸۰ متر در مسیر این محور به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان و هزینه احداث چهار کیلومتر از ادامه بزرگراه ایرانشهر- بمپور به ارزش ۱۵۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات عمرانی استان(ایرانشهر) تامین شده است.

بیجار افزود: همچنین تا پیش از سال ۹۹ کریدور ساحلی کشور گواتر- چابهار- زرآباد در محدوده جنوب استان به طول ۳۱۲ کیلومتر، فاقد یک کیلومتر راه اصلی بود که خوشبختانه طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تاکنون ۹۰ کیلومتر از این کریدور به راه اصلی و بزرگراه تبدیل شده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار