هاشم علایی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برای تکمیل این ساختمان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان منابع از محل سفر رئیس جمهور اختصاص یافته تا شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه به نفع کارآفرینان و شاغلان در واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم. وی به صدور مجوز احداث […]

هاشم علایی در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: برای تکمیل این ساختمان بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان منابع از محل سفر رئیس جمهور اختصاص یافته تا شاهد تکمیل و بهره برداری از این مجموعه به نفع کارآفرینان و شاغلان در واحدهای صنعتی و تولیدی باشیم.

وی به صدور مجوز احداث شهرک های غیردولتی اشاره کرد و گفت: صدور مجوز شهرک های غیردولتی پس از احراز شرایط اولیه و تصویب در شورای برنامه ریزی استان، با تأمین زمین و زیرساخت ها امکان پذیر است.

شهرک های غیردولتی دارای جواز تأسیس از خدمات متنوع و زیرساختی بهره مند می شوند

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل تصریح کرد: باید همه دستگاه های دخیل در صدور مجوز شرایط تأسیس و راه اندازی شهرک غیردولتی را بدهند و شهرک های غیردولتی که دارای جواز تأسیس باشند، می توانند از خدمات متنوع و زیرساختی نیز بهره مند شوند.

علایی به شهرک ها و نواحی فعال صنعتی در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم نیز اشاره کرد و افزود: شهرک های صنعتی کوثر، گرمی و نواحی صنعتی رضی، نیر، مشگین شهر، هشتجین، نوجده، روح کندی، شکرآب و پارس آباد در این مناطق جز شهرک ها و نواحی صنعتی محروم و کمتر توسعه یافته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در این مناطق با هدف حمایت از حضور سرمایه گذاران تا ۵۰ درصد از قیمت حق بهره برداری از زمین تخفیف به سرمایه گذاران ارائه می شود.

احداث پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل

علایی اضافه کرد: بهسازی و آسفالت هفت خیابان شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان جز برنامه ریزی ها و هدف گذاری های اصلی است.

وی تکمیل و آماده سازی معابر ۶۰ هکتاری از فاز سه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان منابع را یادآور شد و بیان کرد: در کنار این پروژه، تکمیل ساختمان فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز با صرف اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان از محل سفر رئیس جمهور در دستور کار قرار گرفته است.

علایی به احداث پست ۶۳ کیلوولت در شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: برای این پروژه نیز اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه شده تا شاهد پایداری منابع برق برای تأمین انرژی مورد نیاز واحدهای صنعتی باشیم.

تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان

وی به تکمیل مدول دوم تصفیه خانه شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل نیز اشاره کرد و گفت: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان و با هدف تصفیه پساب خروجی واحدهای تولیدی اجرایی و عملیاتی شده است.

علایی افزود: طراحی و اجرای شبکه برق ۲۰ کیلوولت و خط ۲ مداره فاز ۹۵ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان انجام شده تا تأمین برق مورد نیاز سرمایه گذاران جدید را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در شهرک شماره ۲ اردبیل و با اعبتاری بالغ بر هفت میلیارد تومان اجرای شبکه توزیع آب فاز ۶۰ هکتاری را نیز شاهد هستیم.

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز آغاز شد

علایی تصریح کرد: تکمیل پروژه آبرسانی به ناحیه صنعتی پارس آباد با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان و جدول گذاری آسفالت ریزی معابر ناحیه صنعتی پارس آباد نیز با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان اجرایی شده است.

وی از اجرای شبکه روشنایی نواحی صنعتی مشگین شهر و رضی و اجرای مخزن زمینی ۵۰۰ متر مکعبی ناحیه صنعتی رضی خبر داد و خاطرنشان کرد: شروع عملیات اجرایی ناحیه صنعتی اصلاندوز با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان انجام شده است.

مدیرعامل شهرک های صنعتی استان اردبیل از جدول گذاری و زیرسازی معابر ناحیه صنعتی هشتجین و برنامه ریزی و پیگیری برای توسعه و تملک اراضی جدید خبر داد و اضافه کرد: شهرک فناوری، شهرک انرژی خورشیدی، شهرک صنعتی برزند گرمی، ناحیه صنعتی لاهرود، ناحیه صنعتی حیل آباد هیر و توسعه شهرک ها و نواحی صنعتی نیر و رضی جز برنامه ریزی ها و هدف گذاری های اصلی شهرک های صنعتی استان اردبیل است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار