کورش دهقان مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اظهار داشت: زلزله‌ای با قدرت ۵ ریشتر به مرکزیت پارسیان به وقوع پیوست که در عسلویه و منطقه پارس جنوبی و لامرد فارس نیز بشدت احساس شد. وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از […]

کورش دهقان مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر در گفت‌وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اظهار داشت: زلزله‌ای با قدرت ۵ ریشتر به مرکزیت پارسیان به وقوع پیوست که در عسلویه و منطقه پارس جنوبی و لامرد فارس نیز بشدت احساس شد.

وی افزود: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع زمین‌لرزه، تیم‌های ارزیابی و امداد و نجات به جنوب استان اعزام شدند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: خوشبختانه در برآوردهای اولیه، تاسیسات پارس جنوبی دچار مشکل نشده‌اند و روند تولید محصولات مختلف به طور عادی ادامه دارد.

سید علی هاشمی فرماندار عسلویه نیز در گفت‌وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار اظهار داشت: تمام تاسیسات پارس جنوبی اعم از مجتمع گازی و پتروشیمی‌ها و سایر صنایع مستقر، بدون مشکل به شکل عادی به تولید مشغول هستند.

وی افزود: مدیریت بحران شهرستان عسلویه در آمادگی کامل قرار دارد و در صورت وقوع مجدد زلزله، امدادرسانی را انجام می‌دهد.

هاشمی گفت: با مدیران استان‌های همجوار نیز در ارتباط هستیم و در صورت نیاز، تیم‌های امدادی را اعزام می‌کنیم.

بر اساس این گزارش، زمین لرزه ۵ ریشتری در پارسیان در استان هرمزگان به وقوع پیوست که در عسلویه و لامرد فارس نیز بشدت احساس شد.

این زمین‌لرزه راس ساعت ۱۹ و ۲۸ دقیقه در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار