به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار است که با انجام برنامه‌ریزی گسترده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه همت خواهیم کرد. وی یکی از اولویت‌های دولت را تأمین فضاهای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید کمال‌الدین میرجعفریان شامگاه دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه محقق اردبیلی اظهار کرد: توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در دستور کار است که با انجام برنامه‌ریزی گسترده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام دانشگاه همت خواهیم کرد.

وی یکی از اولویت‌های دولت را تأمین فضاهای آموزشی و فرهنگی مناسب برای جوانان دانست و تصریح کرد: توسعه دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی با تأمین اعتبار لازم در دستور کار مدیران اجرایی است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های در حال احداث دانشگاه محقق اردبیلی در سفر مقامات کشوری و دور دوم سفر رئیس جمهور به استان اردبیل انجام شده است.

میرجعفریان با تاکید بر ضرورت اجرایی شدن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی افزود: از منابع استانی و ملی به صورت ویژه کمک خواهد شد تا دانشجویان از محیط‌های آموزشی، خوابگاهی و فرهنگی برای کسب علم و دانش و ارائه خدمات بهتر به جامعه و کشور استفاده کنند تا اثربخشی لازم را داشته باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل با تاکید بر کاربردی کردن پایان‌نامه‌ها و رساله‌های دانشجویی، از دستگاه‌های اجرایی خواست تا به منظور حمایت از دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی این پایان‌نامه‌ها و رساله‌ها را اجرایی کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر