عسکر توکلی در گفت وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار با اشاره به این که بخشی از سود سهام عدالت مرحله اول واریز شده بود، افزود: توزیع سود از طریق شماره حساب واریز می شود و مردم نباید وارد هیچ لینک یا سامانه ای شوند زیرا احتمال کلاهبرداری وجود […]

عسکر توکلی در گفت وگو با به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار با اشاره به این که بخشی از سود سهام عدالت مرحله اول واریز شده بود، افزود: توزیع سود از طریق شماره حساب واریز می شود و مردم نباید وارد هیچ لینک یا سامانه ای شوند زیرا احتمال کلاهبرداری وجود دارد.

وی با اظهار این که پرونده های کلاهبرداری با ارزش ۱۰۰ میلیون تومانی نیز در زمینه سود سهام عدالت تشکیل شده است از مردم خواست تا مراقب سودجویی کلاهبرداران باشد.

وی از شرکت مخابرات سیار خواست تا تمهیداتی بیاندیشدند تا برای افراد زیر ۱۸ سال که مشمول سهام عدالت هستند، سیم کارت تهیه شود و بتوانند سود سهام عدالت را دریافت کنند.

توکلی با اشاره به این که چهار میلیون و۶۰۰ هزار نفر از مددجویان بازمانده تحت پوشش سهام عدالت قرار می گیرند، از مردم خواست تا از مراجعه به نهادها خودداری کنند و گفت: این افراد طبق مصوبه تحت پوشش قرار می گیرند.

رییس هیات مدیره اتحادیه سهام عدالت گفت: سود سهام عدالت فوت شدگان نیز امسال به ورثه و بازماندگان پرداخت می شود.

وی گفت: ۱۵ میلیون جامانده سهام عدالت وجود دارد که برای عضویت آنان درخواست شده است.

وی ارزش نماد سهام عدالت را بین ۱۲ تا ۲۵ میلیون تومان بسته به ارزش برگه های سهام اعلام کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار