به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در حکمی که از سوی سید حامد عاملی؛ استاندار اردبیل صادر شد، «مالک پناهی سِردی» جوان خوش‌فکر و از اعضای شورای اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، به عنوان سرپرست بخشداری مشگین‌شرقی؛ شهرستان مشگین‌شهر منصوب شد. پناهی که پیش از این مسئول دفتر معاون سیاسی، […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در حکمی که از سوی سید حامد عاملی؛ استاندار اردبیل صادر شد، «مالک پناهی سِردی» جوان خوش‌فکر و از اعضای شورای اندیشه‌ورز سازمان بسیج رسانه استان اردبیل، به عنوان سرپرست بخشداری مشگین‌شرقی؛ شهرستان مشگین‌شهر منصوب شد.

پناهی که پیش از این مسئول دفتر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل بود، در کارنامه فعالیت اجتماعی خود سابقه ریاست کمیته رسانه و اطلاع‌رسانی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل را نیز دارد.

سرپرست بخشدار مشگین‌شرقی همچنین مدیریت روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، مدیریت روابط عمومی نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل و ریاست شرکت سهام عدالت شهرستان اردبیل را بر عهده داشت.

مالک پناهی سِردی علاوه بر مشاوره رسانه‌ای امام جمعه شهرستان مرزی بیله‌سوار، دبیر انجمن مؤسسات مشاوره شغلی و کاریابی‌های استان اردبیل نیز که بیش از ۱۰ سال سابقه مدیریت مؤسسه کارآفرینی را در اردبیل دارد.

مدیر پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر استان اردبیل سرپرست بخشداری مشگین‌شرقی شد

این جوان خوش‌فکر و نیروی متعهد و انقلابی، عضو بسیج هنرمندان استان اردبیل و همچنین مدیر پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر استان اردبیل است که با بیش از ۲۰ نیروی خبرنگار، عکاس و گزارش‌نویس حاذق پوشش اخبار استان اردبیل را به شایستگی انجام می‌دهند.

سرپرست بخشدار مشگین‌شرقی همچنین عضو منتخب جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان اردبیل نیز هست.

روز گذشته مالک پناهی سردی که از نیروهای متعهد، توانمند، جوان و در عین حال با سابقه فعالیت‌های اجتماعی و انقلابی است، طی جلسه‌ای با حضور فرماندار مشگین‌شهر و مسئولان محلی به عنوان سرپرست بخشداری مشگین‌شرقی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، تصویری از از مالک پناهی‌سِردی؛ سرپرست بخشداری مشگین‌شرقی در فضای رسانه‌ای دست به دست می‌شود مربوط به سفر انتخاباتی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در سال ۱۳۹۶ به استان اردبیل و سخنرانی در مصلای امام خمینی (ره) شهر اردبیل است که در این مراسم پناهی مجری بوده که در این تصویر از آیت‌الله رئیسی در برابر فشار طرفداران و حامیان محافظت می‌کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر