بهبود نجاتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان نمین طبق روال سال‌های گذشته با حضور در میدان شهدای شهر نمین اقدام به اهدای خون کردند. وی این اقدام بشردوستانه را جهت کمک به بیماران اعلام کرد و افزود: این اقدام با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نمین و […]

بهبود نجاتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان نمین طبق روال سال‌های گذشته با حضور در میدان شهدای شهر نمین اقدام به اهدای خون کردند.

وی این اقدام بشردوستانه را جهت کمک به بیماران اعلام کرد و افزود: این اقدام با همکاری جمعیت هلال احمر شهرستان نمین و اکیپ سیار انتقال خون استان اردبیل صورت گرفت.

نجاتی افزود: جمعیت هلال احمر نمین به دنبال فرهنگ سازی است تا این عمل انسان دوستانه را به یک باور عمومی تبدیل کند تا مردم شهرستان با اهدای خون سلامتی را برای خود و دیگران به ارمغان بیاوردند.

وی به نحوه اهدای خون دریافت کنندگان واکسن کرونا اشاره کرد و گفت: طبق اعلام نظر سازمان انتقال خون استان، افرادی که واکسن سینوفارم و برکت دریافت کردند می‌توانند، بلافاصله نسبت به اهدای خون اقدام کنند اما دریافت کنندگان واکسن‌های اسپوتنیک و آسترازنکا ۱۴ روز بعد از واکسیناسیون می‌توانند خون اهدا کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نمین به اهدا کنندگان جوان اشاره کرد و گفت: از قشر جوان جامعه می‌خواهیم در اهدای خون مشارکت کنند چرا که قشر جوان بیشترین افراد سالم جامعه را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/

منبع