به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حسین موسوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده‌ای که به‌عنوان مهمان در شهر بوشهر حضور داشتند، به طرز ناگهانی در برابر یک حادثه تلخ قرار گرفتند. وی با بیان اینکه در این روزهای گرم تابستان، شاهد یک عملیات نجات بی‌نظیر در بوشهر […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سید حسین موسوی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خانواده‌ای که به‌عنوان مهمان در شهر بوشهر حضور داشتند، به طرز ناگهانی در برابر یک حادثه تلخ قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه در این روزهای گرم تابستان، شاهد یک عملیات نجات بی‌نظیر در بوشهر بودیم گفت: خودروی این خانواده در جاده به علت سرعت‌بالا به دریا سقوط کرده بود و آن‌ها در آب‌های نمکی و لجنی گرفتار شده بودند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اظهار داشت: همان‌طور که آن‌ها در تقلا در شوره‌زار دریا بودند، تیم عملیات پزشکی اورژانس با شجاعت و تلاش فراوان وارد عمل شدند.

وی بیان کرد: گرمای زیاد و خطر و تنش حس می‌شد، اما این مردان غیور تمام تلاششان برای نجات همنوعانشان بود و باوجود گرمای آفتاب و خستگی فراوان، آن‌ها هیچ لحظه‌ای را تلف نکردند و به‌سرعت عملیات نجات را آغاز کردند.

موسوی ادامه داد: ساعت‌ها طول کشید تا کارشناسان فوریت‌های پزشکی توانستند مصدومان را از وضعیت بحرانی خارج کرده و پس از اقدامات درمانی لازم و ضروری برای ساعت‌های طلایی اولیه، مددجویان به بیمارستان منتقل شدند تا اقدامات و بررسی‌های جدیدتر صورت گیرد.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌دریغ پرسنل اورژانس، از شجاعت و انسان‌دوستی‌شان سخن به میان آورد و افزود: معتقدم تنها با همبستگی و تلاش مشترک، می‌توانیم در شرایط دشوار به موفقیت دست پیدا کنیم.

موسوی اضافه کرد: با این عملیات نجات بی‌نظیر، تیم اورژانس نشان داد که همیشه در کنار مردم است و همواره و در تمامی لحظات در کنار و همراه آن‌هاست.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: این داستان شجاعت، تلاش و همبستگی است که نشان می‌دهد در حضور تیم اورژانس، هیچ موقعیتی بی‌امیدی نیست و همواره امید و نجات وجود دارد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر