بازار؛ گروه بورس: مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه نرخ خوراک پتروشیمی ها هنوز نهایی نشده است به به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار گفت: در حال حاضر حاشیه سود شرکت حدود ۷ درصد بیشتر از پیش بینی ها باشد و عملکرد شرکت در شش ماهه گذشته نشان می […]

بازار؛ گروه بورس: مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با اشاره به اینکه نرخ خوراک پتروشیمی ها هنوز نهایی نشده است به به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار گفت: در حال حاضر حاشیه سود شرکت حدود ۷ درصد بیشتر از پیش بینی ها باشد و عملکرد شرکت در شش ماهه گذشته نشان می دهد که این شرکت توانسته حاشیه سود مناسبی کسب کند و با وجود تغییر نرخ خوراک پتروشیمی ها این شرکت همچنان بازدهی و حاشیه سود خود را حفظ می کند.
فرهاد امین دهقان، در حاشیه دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با بیان اینکه شرکت نفت سپاهان سهم ۷۰ درصدی در صادرات انواع روان کار کشور دارد، افزود: در حال حاضر این شرکت سهم ۲۵ درصدی بازار روغن موتور کشور را با تولید ۲ گرید روغن پایه و انواع روغن موتور، در اختیار دارد.
او با تاکید بر اینکه شرکت سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد تومانی برای توزیع روغن موتور سرمایه‌گذاری کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر عرضه برند جدیدی برای شمال و شمال غرب کشور در دستور کار قرار دارد و این موضوع می تواند سهم بازار و درآمدزایی شرکت را بهبود ببخشید. همچنین پروژه تولید روغن سبز که هم اکنون پیشرفت ۳۰ درصدی داشته تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت نفت سپاهان با تاکید بر اینکه ارز مورد نیاز خود برای واردات با نرخ نیمایی ۳۶ هزار تومانی تامین می شود، اظهار کرد: نوسانات ارزی بر عملکرد شرکت در تامین مواد اولیه تاثیر چندانی ندارد، زیرا خوراک شرکت، از بورس کالا و با نرخ مشخص خریداری می‌شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار