به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، ظهر روز گذشته (چهارشنبه ششم دی) پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، ظهر روز گذشته (چهارشنبه ششم دی) پس از اطلاع مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر در محدوده بخش بیستون، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به دنبال دریافت این گزارش تیم‌هایی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به محل اعزام شدند اما خودرو یکی از تیم‌ها در حین انجام مأموریت و تعقیب خودرو حامل مواد مخدر، در محور پلیس راه به بیستون دچار حادثه رانندگی می‌شود.

بر اثر این حادثه متأسفانه سرهنگ دوم بابایی که راننده خودرو بود، به شدت دچار آسیب دیدگی شده و به مراکز درمانی اعزام می‌شود اما با وجود تلاش پزشکان و انجام اقدامات درمانی لازم، ظهر امروز (پنجشنبه – ۷ دی) به علت شدت جراحات وارده به فیض شهادت نائل آمد و یکی دیگر از مأموران پلیس حاضر در این حادثه نیز دچار مصدومیت شده است اما خوشبختانه حال عمومی وی مساعد است.

جزئیات شهادت مامور پلیس مبارزه با مواد مخدر کرمانشاه تشریح شد

ضمن تسلیت به خانواده و همکاران انتظامی این شهید والامقام، زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری شهید «شهریار بابایی» متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

گفتنی است، با تلاش مأموران پلیس، راننده و سرنشین خودروی سوداگران مرگ امروز شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر