به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا نوشاد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت موتورسیکلت‌سواران سنگین برای شهروندان در روزهای تعطیل در جاده‌های خروجی شهرستان داراب، پیگیری موضوع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سرهنگ علیرضا نوشاد بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و در پی گزارش‌های مردمی مبنی بر ایجاد مزاحمت موتورسیکلت‌سواران سنگین برای شهروندان در روزهای تعطیل در جاده‌های خروجی شهرستان داراب، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأمورین قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه علی رغم چندین بار هشدار و تذکر به مالکین موتورسیکلت‌های سنگین و عدم رعایت مقررات توسط مالکین، شناسایی آنها در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی داراب افزود: مأموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از پارکینگ‌های اختصاصی پنج باب منزل، هفت دستگاه موتورسیکلت خارجی قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ نوشاد با اشاره به دستگیری سه نفر در این زمینه، گفت ارزش وسایل نقلیه کشف شده توسط کارشناسان ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

این مقام انتظامی از راکبان موتورسیکلت‌ها خواست از انجام حرکات مخاطره‌آمیز و تخلیه هیجانات در معابر عمومی و خیابان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر