به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در ادامه جلسه علنی نوبت صبح روز یکشنبه (۳۱ مردادماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات حسین میرزایی نماینده اصفهان در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات که موضوعاتی را از رهبر انقلاب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در ادامه جلسه علنی نوبت صبح روز یکشنبه (۳۱ مردادماه) و در جریان بررسی رأی اعتماد به سید اسماعیل خطیب وزیر پیشنهادی اطلاعات، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات حسین میرزایی نماینده اصفهان در مخالفت با وزیر پیشنهادی اطلاعات که موضوعاتی را از رهبر انقلاب و رئیس جمهور نقل کرد، گفت: مسئولیت رئیس‌جمهور این است که وزرای خود را تعیین کند و طبق روال قانونی نیز فهرست وزرا را به مجلس معرفی کرده است.

وی افزود: قانون اساسی در اصل ۱۱۰ و ۱۷۶ در حوزه مسائل امنیتی، دفاعی و سیاست خارجی شخص مقام معظم رهبری را مسئول می‌داند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روال این گونه است که در خصوص این حوزه‌ها، دولت‌ها وقتی افرادی را مشخص می‌کنند، حتماً نظر رهبری را می‌گیرند. در همه دولت‌های گذشته اینگونه بوده و الان هم این گونه است.

قالیباف گفت: رئیس‌جمهور در این زمینه گفت من وزرای مربوطه در بخش‌های امنیتی و سیاست خارجی را خدمت حضرت آقا معرفی کردم و ایشان موافقت کردند.

وی خطاب به نمایندگان مخالف گفت: حالا اگر کسی حرف دیگری می‌زند و نسبت‌هایی را می‌دهد، حرف اضافه است.

انتهای پیام/

منبع