به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نادر خداداد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: اجرای پروژه مهم و کلیدی نقشه کاداستر یکی از ضروریات بخش کشاورزی استان است. وی تصریح کرد: ضروری است تمامی سازمان‌ها، نهادها و ادارات دخیل در این امر با سعی و اهتمام […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، نادر خداداد پیش از ظهر چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل اظهار کرد: اجرای پروژه مهم و کلیدی نقشه کاداستر یکی از ضروریات بخش کشاورزی استان است.

وی تصریح کرد: ضروری است تمامی سازمان‌ها، نهادها و ادارات دخیل در این امر با سعی و اهتمام خود این پروژه را به اتمام برسانند.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل گفت: نقشه کاداستر نقشه‌ای است که می‌تواند اطلاعات دقیق یک ملک را در اختیار سازمان‌های اداری، قضائی و ثبت اسناد قرار دهد.

خداداد افزود: با بهره‌گیری از اطلاعات نقشه کاداستر می‌توانیم از آن به عنوان مستندات قانونی استفاده کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان موظف هستند نسبت به رفع تداخلات ناشی از اجرای قوانین و مقررات موازی در اراضی ملی، دولتی و مستثنیات اشخاص اقدام کرده و پس از رفع موارد اختلافی نسبت به اصلاح اسناد مالکیت و صدور اسناد اراضی کشاورزی اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، در این جلسه «فرهاد ثنائی» به عنوان مدیر جدید امور اراضی جهاد کشاورزی استان معرفی و از «یاور میرزایی» مدیر سابق تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع