محمود عباس‌زاده مشگینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تصویب تشکیل منطقه آزاد اردبیل باید منطبق با منافع کل استان باشد تا بتوانیم اختلاف نظرها را کنار گذاشته و در راستای بهبود وضعیت استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و از ظرفیت‌های آنان به صورت کامل بهره‌مند شویم. وی با اشاره به […]

محمود عباس‌زاده مشگینی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان اظهار داشت: تصویب تشکیل منطقه آزاد اردبیل باید منطبق با منافع کل استان باشد تا بتوانیم اختلاف نظرها را کنار گذاشته و در راستای بهبود وضعیت استان گام‌های اساسی و هدفمند برداریم و از ظرفیت‌های آنان به صورت کامل بهره‌مند شویم.

وی با اشاره به اینکه در دوره‌های گذشته مصوبه تشکیل منطقه آزاد در نوار چهار شهرستان به تصویب رسیده بود گفت: این در حالی است که هم‌اکنون تصویب منطقه آزاد در یک نقطه و بدون ذکر اسم شهرستان رقم می‌خورد و این موضوع نیازمند چکش‌کاری است تا بتوانیم مصوبه‌ای کارشناسی داشته باشیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس خاطرنشان کرد: حرکت بر مبنای عدالت باید در ایجاد منطقه آزاد تجاری مد نظر باشد تا بتوانیم در راستای استفاده از ظرفیت‌ها به خصوص بحش کشاورزی موفق عمل کرده و با اشتغال‌زایی در این زمینه به تمامی اهداف مورد نظر دست یابیم.

عباس‌زاده مشگینی بیان کرد: باید شرایط مساعد برای سرمایه‌گذاری فراهم شود و بتوانیم چنین موضوعی را به محل تعارض منافع تبدیل کنیم و با حذف محرومیت به اهداف مهم دارا بودن منطقه آزاد تجاری دست یابیم که این موضوع در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.

وی تصریح کرد: تصمیم عادلانه و عالمانه برای دنبال کردن منافع ملی جزو اولویت‌های اساسی است و باید جلوی از بین رفتن سرمایه‌های اجتماعی گرفته شود تا بتوانیم مشکلات اقتصادی استان اردبیل را که ناشی از بیکاری است برطرف کنیم که این موضوع در حال حاضر نیازمند اتخاذ تصمیم‌گیری‌های اساسی است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید در راستای اتخاذ تصمیمات اساسی و حل مشکلات موجود در این زمینه اقدامات عاجلی توسط دولت در دستور کار قرار گیرد و بتوان برای آینده استان چشم‌انداز روشنی را ترسیم کرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار