به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید غلامحسن خلیلی موسوی عصر شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی در اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت و تیزبینی بسترساز تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش بود تا بر مبنا و محور آموزه‌های اسلام در مدارس تربیت نسل آینده به شکل مطلوب و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، سید غلامحسن خلیلی موسوی عصر شنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان امور تربیتی در اردبیل اظهار کرد: امام راحل با درایت و تیزبینی بسترساز تشکیل نهاد امور تربیتی در آموزش و پرورش بود تا بر مبنا و محور آموزه‌های اسلام در مدارس تربیت نسل آینده به شکل مطلوب و مناسب انجام شود.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر با احیای این نهاد ارزشمند در حقیقت حرکت گسترده‌ای در واحدهای آموزشی و در ابعاد مختلف انجام شده تا دانش‌آموزانی برگرفته از الگوهای ارزشی، دینی و اسلامی تربیت شده و تحویل جامعه شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل بزرگترین تهدید کنونی دشمن را در عرصه جنگ نرم تنوع امکانات نرم‌افزاری به ویژه فضاسازی‌های غیرواقعی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و مجازی اعلام کرد و گفت: دشمن با تمام توان دنبال شکستن ابهت خانواده و اصول و مبانی تربیتی در جامعه است تا ریشه اعتقادات دینی و ارزشی جوانان و نوجوانان ما را مخدوش کند.

موسوی افزود: برای مقابله با این هجمه سنگین همکاران ما در سنگر امور تربیتی و پرورشی رسالت سنگینی را در مدارس بر عهده دارند تا نسل انقلابی، شجاع، آگاه به زمان و معتقد به ارزش‌های الهی تربیت کرده و تحویل جامعه دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در این راستا خانواده‌ها نیز همراهی بسیار خوبی را باید با مدارس داشته باشند تا در یک هم‌افزایی مطلوب روند تربیت و اصلاح امور انجام شده و ما بتوانیم نسل آینده را با محوریت و مبانی انقلابی و ارزشی تربیت کنیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان اردبیل پاسخگویی به سوالات و نیازهای جوانان را در حوزه‌های مختلف از سوی مربیان پرورشی یادآور شد و اضافه کرد: حرکت‌های خوبی در سال‌های اخیر در حوزه برگزاری رویدادهای فرهنگی، قرآنی و هنری در مدارس شکل گرفته که تداوم این برنامه‌ریزی‌ها در تعالی نسل آینده بسیار مؤثر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان در این مراسم با تجلیل از پیشکسوتان و مربیان امور تربیتی مدارس، از زحمات و تلاش‌های آنها قدردانی شد.

انتهای پیام/

منبع