به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: امنیت روانی مردم خط قرمز فعالیت دادستان اردبیل است و ما در صیانت از امنیت شهروندان و ارتقای احساس عدالت در جامعه ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد. وی با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، جلال آفاقی ظهر یکشنبه در دیدار با استاندار اردبیل اظهار کرد: امنیت روانی مردم خط قرمز فعالیت دادستان اردبیل است و ما در صیانت از امنیت شهروندان و ارتقای احساس عدالت در جامعه ذره‌ای کوتاهی نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ایجاد فضای امن برای زندگی عمومی در دستور کار دادستانی قرار دارد، تصریح کرد: در هفته قوه قضائیه برنامه‌های متعددی از سوی دادستانی و در راستای تبیین جایگاه عدالت و تأمین امنیت شهروندان برگزار و در آن بر صیانت از این امنیت تاکید شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان اردبیل گفت: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند و ما به عنوان کارگزاران نظام در تأمین نیازمندی‌های عمومی و خدمت‌رسانی به مردم تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

آفاقی با اعلام حمایت دادستانی عمومی و انقلاب اردبیل از مدیران دلسوز و توانمند افزود: مطالبه و پیگیری خواسته‌های مردم در دستور کار ما قرار دارد و دادستانی نسبت به هرگونه سهل‌انگاری، ترک فعل و تخلف در عملکردهای اداری کارکنان دستگاه‌ها بسیار حساس عمل می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت روانی مردم خط قرمز دادستانی است و با هرگونه مصادیق ایجاد بدبینی و نارضایتی به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این دیدار سید حامد عاملی استاندار اردبیل نیز با تبریک انتصاب جلال آفاقی به سمت دادستان مرکز استان بیان کرد: باید از ظرفیت دستگاه قضا در حل مشکلات و موانع تولید و سرمایه‌گذاری حداکثر استفاده را بکنیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر