پس از سال‌ها با پیگیری و تلاش بی‌وقفه مولایی فرماندارگرمی، شرکت گاز استان، بابت ترمیم انشعابات گاز معابر روستاهای وان سفلی، اوماسلان و قاسم‌کندی مبلغ ۱۹۲ میلیون تومان به بنیاد مسکن گرمی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، فرماندار گرمی گفت: پس از مدت‌ها پیگیری، شرکت گاز استان اردبیل بابت ترمیم مسیرهای شبکه و انشعابات گاز در معابر روستاهای یاد شده ۱۹۲ میلیون تومان به بنیاد مسکن گرمی پرداخت کرد.

حسین مولایی در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور سرعت بخشیدن به ترمیم مسیر‌های شبکه و انشعابات گاز روستاهای گازرسانی شده شهرستان گرمی، شرکت گاز به منظور بهسازی معابر و ترمیم آسیب‌های ناشی از حفاری شبکه معابر روستاها به بنیاد مسکن شهرستان پرداخت کرد که عملیات ترمیم و بهسازی آسیب های ناشی از حفاری شبکه معابر در روستاهای اوماسلان، وان سفلی و قاسم‌کندی آغاز شده است.

وی گفت: ترمیم به موقع و مناسب معابر در روستاهای دیگر شهرستان نیز موضوعی است که به صورت جدی از شرکت گاز پیگیری می‌شود و بر اساس تفاهم نامه فی‌مابین شرکت گاز استان و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، عملیات ترمیم و مرمت نوارهای حفاری شده ی شبکه گاز با در نظر گرفتن کلیه هزینه‌های مربوط به بازسازی و ترمیم حفاری شده با تأیید بنیاد مسکن قابل پرداخت است.

انتهای پیام/