به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: سرمایه گذاران در خط مقدم جبهه اقتصادی برای تولید و اشتغال در تلاشند و باید دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل در این راستا جهادگران اقتصادی را پشتیبانی کنند. وی با اشاره به اینکه نباید با تنگ نظری مانع […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از استانداری اردبیل، سید حامد عاملی اظهار کرد: سرمایه گذاران در خط مقدم جبهه اقتصادی برای تولید و اشتغال در تلاشند و باید دستگاه های اجرایی و بانکهای عامل در این راستا جهادگران اقتصادی را پشتیبانی کنند.

وی با اشاره به اینکه نباید با تنگ نظری مانع توسعه و رونق اقتصادی شویم تصریح کرد: در شرایط فعلی باید تلاش کنیم گره های اداری و بروکراسی های زاید به حداقل ممکن برسد تا سرمایه گذاران برای تولید ثروت و ایجاد اشتغال رغبت لازم را داشته باشند.

استاندار اردبیل از صدور مجور کارخانه فولاد اسفنجی خبر داد و افزود: خوشبختانه زمین مورد نطر این مجموعه بزرگ نیز تامین شده و باید زیرساخت های اساسی از جمله گاز، برق و راه و آب آن نیز با مشارکت و همکاری سرمایه گذار این کارخانه فراهم شود.

عاملی با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران در جذب سرمایه گذار پیشقدم باشند گفت: زمانی سرمایه گذار برای تولید ثروت و راه اندازی واحد تولیدی وارد استان می شود که مشوق های لازم جهت سرمایه گذاری داشته باشند و مسوولان فرش قرمز زیر پای این جهادگران میدان اقتصادی پهن کنند.

وی در ادامه بیان کرد: دغدغه اصلی جوانان اشتغال و کسب نان حلال است و باید امید و نشاط اجتماعی را در خانواده ها و جوانان استان زنده کنیم و به جای توجیه، راهکار و اقدامات اساسی جهت کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال ارایه دهیم.

انتهای پیام/

منبع