به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی نمادین در حمایت از رژیم صهیونیستی، طرحی را تصویب کرد که دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های آزادشده این کشور در کره‌جنوبی که به قطر منتقل شده، را محدود می‌کند. این طرح جمهوری خواهان با هدف روحیه دادن […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از بازار، مجلس نمایندگان آمریکا در اقدامی نمادین در حمایت از رژیم صهیونیستی، طرحی را تصویب کرد که دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌های آزادشده این کشور در کره‌جنوبی که به قطر منتقل شده، را محدود می‌کند.

این طرح جمهوری خواهان با هدف روحیه دادن به رژیم صهیونیستی در شرایط شکست از مقاومت فلسطین در پی عملیات طوفان الاقصی مطرح شده است.

جمهوری خواهان کنگره آمریکا، دولت دموکرات حاکم بر این کشور را متهم کرده‌اند که با فراهم کردن دسترسی ایران به دارایی‌هایش، به محور مقاومت کمک کرده است.

طرح جمهوری خواهان برای محدود کردن دسترسی ایران به ۶ میلیارد دلار از دارایی‌هایش روز پنج شنبه به وقت محلی با ۳۰۷ رای در مقابل ۱۱۹ رای، تصویب شد.

جمهوری‌خواهان کنگره آمریکا در حالی خواهان مسدود کردن ۶ میلیارد دلار دارایی‌های ایران در قطر هستند که دولت «جو بایدن» اعلام کرده که این دارایی‌ها قرار است توسط ایران فقط صرف نیازهای بشردوستانه شود.

آسوشیتدپرس پیش بینی کرد که مجلس سنای آمریکا که دموکرات‌ها در آن اکثریت دارند، طرح جمهوری خواهان برای مسدود کردن دارایی های ایران را رد کند.

انتهای پیام/
منبع خبر: بازار