به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این اجلاسیه که پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: شهدای ورزشکار با برجستگی خاص و داشتن روحیه با نشاط و مقاوم در هشت سال دفاع مقدس و بعد […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این اجلاسیه که پیش از ظهر دوشنبه در سالن شهدای مدافع حرم اردبیل برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل اظهار کرد: شهدای ورزشکار با برجستگی خاص و داشتن روحیه با نشاط و مقاوم در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در صحنه‌های مختلف درخششی بی‌نظیر در جبهه جهاد و شهادت داشتند.

اکبر ورودی تصریح کرد: استان اردبیل با تقدیم ۱۸۶ شهید ورزشکار اوج دلدادگی ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های ورزشی را در دفاع از مکتب اسلام و میهن اسلامی به نمایش گذاشت تا همه دنیا بفهمند که قهرمانی‌ها تنها در میدان ورزشی اتفاق نمی‌افتد بلکه بالاترین مدال قهرمانی‌ها در میدان نبرد با دشمن و خصم است.

وی گفت: امروز نیز جوانان و نوجوانان ما در عرصه‌های ورزشی و حضور در رشته‌های مختلف به الگوگیری از این سرمایه‌های بی‌بدیل نیاز دارند تا بتوانند روحیه فتوت، مردانگی و شجاعت را همچنان حفظ کرده و بر تداوم راه عزتمند شهدا پافشاری کنند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: جوانان ما امروز در سخت‌ترین شرایط هجمه‌های بیگانگان قرار گرفتند و شایسته است با حضور در میادین ورزشی و افزودن بر قدرت روحی، معنوی و ارزشی خود با این توطئه‌ها و حیله‌های دشمنان مقابله کنند.

ورودی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: امروز همه ما در این سالن جمع شدیم تا در کنار تجدید بیعت با شهدای ورزشکار به همه دشمنان داخلی و خارجی اعلام کنیم که انقلاب اسلامی در سایه مجاهدت فرزندان دلیر این مرز و بوم به ویژه جوانان غیرتمند و ورزشکار بالنده و پاینده است و هیچ توطئه‌ای نمی‌تواند این انقلاب و ملت ایران را زمین‌گیر کند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با قدردانی از مسئولان استانی و رؤسای هیئت‌های ورزشی در برگزاری این اجلاسیه اضافه کرد: در آستانه برگزاری کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل، ما نیز سعی کردیم با برگزاری این اجلاسیه ادای دینی را به خانواده‌های شهدای ورزشکار انجام دهیم و قطعاً حضور و دعای خیر آنها می‌تواند اسباب افتخارات بیشتر ورزش استان در میادین جهانی و بین‌المللی باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، در این مراسم برنامه‌های متنوع نظیر شعرخوانی، مداحی و رونمایی از تمبر و کتاب شهدای ورزشکار انجام و شرکت‌کنندگان یاد و خاطره شهیدان والامقام ورزشکار استان اردبیل را گرامی داشتند.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر