به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار محمدی اصل شامگاه یکشنبه در مسجد امیرالمؤمنین (ع) و در مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید مهندس مهدی باکری اظهار کرد: شهدا ارزشمندترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه پیروزی حق علیه باطل و انقلاب اسلامی نثار کردند. وی گفت: در […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار محمدی اصل شامگاه یکشنبه در مسجد امیرالمؤمنین (ع) و در مراسم چهلمین سالگرد شهادت شهید مهندس مهدی باکری اظهار کرد: شهدا ارزشمندترین سرمایه خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و در راه پیروزی حق علیه باطل و انقلاب اسلامی نثار کردند.

وی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ادوات جنگی از جمله تانک خریداری شده بود ولی به‌خاطر نبود قطعات نتوانستیم استفاده کنیم و این در حالی است که امروز نظام مقدس اسلامی اینک به یکی از قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده و در اکثر زمینه‌ها خود صادر کننده این محصولات شده است.

فرمانده سپاه استان اردبیل با بیان اینکه شهید باکری چهار سال فرماندهی سخت‌ترین عملیات‌ها و مأموریت‌ها را فرماندهی و در مقابل دشمنان ایستادگی کرد، گفت: همه اینها نشان از اخلاص و خدایی بودن و مدیریت و برنامه‌ریزی دقیق و هوشمندانه شهید باکری بود و هر کس خدایی باشد و در راه حق قدم بردارد خداوند او را در دل‌ها عزیز می‌گرداند و این جایگاه جز با اخلاص و تقوا الهی میسر نمی‌شود.

سردار محمدی اصل با تاکید بر اینکه امروز وظیفه سنگینی در قبال شهدا بر دوش مسئولان است، خاطرنشان کرد: ما هرچه داریم به برکت و مرهون خون شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها بوده و وظیفه همه انتقال این رشادت و از خود گذشتگی شهید باکری و دیگر شهدا در جامعه به مردم و نسل جوان است.

وی با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفند گفت: حضور حداکثری مردم در صحنه‌های مختلف به خصوص انتخابات اخیر که با تبلیغات گسترده و لجن پراکنی دشمنان، همراه بود ولی ملت بصیر ایران با حضور پرشور و به موقع خود عظمت و اقتدار را در مجامع بین‌المللی به ارمغان آوردند و این نشان از بصیرت و آگاهی مردم است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) گفت: جنگ هشت ساله دفاع مقدس تنها جنگی بود که ایران حتی یک وجب از خاک خود را به دشمن واگذار نکرد و این در سایه رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران جانبازان و فرماندهانی همچون شهید باکری‌ها محقق شد.

محمدی اصل در ادامه تصریح کرد: امروز دشمن با جنگ نرم و رسانه‌ای و ترکیبی به میدان آمده است و همه ما مسئولان در مقابل رشادت شهدایی همچون شهید باکری وظیفه سنگین و خطیری بر دوش داریم و این جنگ بر خلاف جنگ سخت و تن به تن خیلی پیچیده و خطرناک است و برای مقابله با این نوع جنگ باید بصیرت و آگاهی لازم را داشته باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر