به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عصر شنبه در مراسم آغاز طرح آبرسانی به این روستاها و قشلاقات در بیله‌سوار، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با همراهی و همکاری آب و فاضلاب استان روستاهای فاقد نعمت آب را از مزایای آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند کرده و […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، عصر شنبه در مراسم آغاز طرح آبرسانی به این روستاها و قشلاقات در بیله‌سوار، جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا با همراهی و همکاری آب و فاضلاب استان روستاهای فاقد نعمت آب را از مزایای آب شرب پایدار و بهداشتی بهره‌مند کرده و رضایت ساکنان این مناطق محروم را جلب کنیم.

شکرالله عبدی تصریح کرد: در قالب این طرح قرار است لوله‌گذاری به طول ۶ کیلومتر انجام شده و آب شرب ۵۲ روستا و قشلاق بیله‌سوار به عنوان نقطه مرزی و محروم با سرعت و کیفیت اجرای پروژه به انجام برسد.

وی گفت: بسیج سازندگی در سال‌های اخیر در بخش عمران و آبادانی مناطق محروم، روستایی و حاشیه شهرها ورود پیدا کرده و سعی ما بر این است تا این طرح‌ها با کیفیت مناسب اجرا و به سرانجام برسد.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل افزود: در هر عرصه‌ای که سپاه و بسیج وارد شده کار به صورت جهادی و با سرعت مضاعف به انجام رسیده که امیدواریم تا فصل تابستان شاهد بهره‌برداری از آبرسانی به این ۵۲ روستا و قشلاق شهرستان مرزی بیله‌سوار باشیم.

عبدی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: سپاه و بسیج همواره در خط مقدم خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان قرار گرفته و خود مردم نیز به خوبی این تلاش و مجاهدت را به عینه شاهد هستند تا ذائقه مردم از اجرای این طرح‌ها و پروژه‌های خدمت‌رسانی شیرین شود.

جانشین سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل اضافه کرد: در کنار اجرای این طرح آبرسانی، جهادگران بسیجی در قالب بسیج سازندگی سعی دارند تا با شروع فصل کاری در سال آینده پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی را در حوزه‌های مختلف با همراهی دستگاه‌های اجرایی انجام داده و به سرانجام برسانند.

انتهای پیام/

منبع