امام جمعه شهرستان گرمی گفت: شهدا سرمایه های فرهنگی کشورند و همه ما مدیون ایثارگری های شهدا و خانواده هایشان هستیم.

به گزارش آذرمغان، حجت الاسلام صفری امام جمعه شهرستان گرمی ۱۲ اسفند ماه با بیان این مطلب در دیدار جمعی از کارکنان اداره بنیاد شهرستان گرمی در گرامی داشت پدران آسمانی و در آستانه روز شهید اظهار کرد: قطره های خون شهدا و اشک چشمی که در خوف از خدا ریخته شوند تنها قطره های محبوب نزد خداوند هستند و از این روز شهدا محبوب پرودگار متعال هستند و ما هرچه داریم از خون مقدس شهداست.

وی با قدردانی از صبر و شکیبایی خانواده های شهدا عنوان کرد: فرزندان شهدا همچون پدران آسمانی خود بی ادعا وبی توقع به جامعه اسلامی خدمت می کنند و باید در زندگی شان از امام علی (ع) الگو بگیرند.

در این دیدار مسعود طوماری رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گرمی نیز با گرامی داشت یاد و خاطره پدران آسمانی بیان کرد: تفکر و تدبر در سیره شهدا بهترین راه شناخت و رسیدن به ارزش های معنوی شهیدان است.

وی اظهار کرد: امروز به فرهنگ غنی ایثار و شهادت و مطالعه وصیت نامه شهدا نیاز داریم چرا که شهیدان ستارگان نورانی و چراغ هدایت در زندگی ما به شمار می روند.

در پایان این دیدار کارکنان اداره بنیاد شهرستان گرمی با حضور در مزار مطهر شهدا با قرائت فاتحه و نثار گل یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند.
انتهای پیام/