به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خلوصی شامگاه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در اردبیل اظهار کرد: ۹۰۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در استان اردبیل با همکاری اداره پست تحویل مردم شده و ادامه فرآیند توزیع کارت ملی هوشمند را شاهد هستیم. وی تصریح […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، وحید خلوصی شامگاه شنبه در جلسه بررسی آخرین وضعیت صدور کارت ملی هوشمند در اردبیل اظهار کرد: ۹۰۰ هزار فقره کارت ملی هوشمند در استان اردبیل با همکاری اداره پست تحویل مردم شده و ادامه فرآیند توزیع کارت ملی هوشمند را شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: افرادی که از سال ۱۴۰۰ اقدام به ثبت‌نام کارت ملی هوشمند کردند، با مراجعه به ایستگاه‌های محل ثبت‌نام می‌توانند کارت ملی هوشمند خود را دریافت کرده و بیش از این، این کارت‌ها در ایستگاه‌ها معطل نماند.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: بیش از ۲۰ هزار کارت هوشمند ملی در استان آماده توزیع و ارائه به ثبت‌نام‌شدگان است که از اهالی استان درخواست می‌کنیم با مراجعه به ایستگاه‌های محل ثبت‌نام، دفاتر پیشخوان، ادارات ثبت احوال و پست نسبت به دریافت کارت ملی هوشمند خود اقدام کنند.

خلوصی افزود: اطلاعات ثبتی این افراد در زمان ثبت‌نام یا ناقص درج شده و یا امکان ارسال این مدارک به آدرس آنها وجود ندارد که امیدواریم افرادی که برای کارت ملی هوشمند ثبت‌نام کردند به محل مورد نظر مراجعه و فرآیند تحویل آن را انجام دهند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: از طریق سامانه اینترنتی و یا شماره‌گیری ۶۰۹۰#*۴* ثبت‌نام‌کنندگان برای کارت ملی هوشمند می‌توانند از آخرین وضعیت کارت ملی هوشمند خود مطلع شده و نسبت به دریافت کارت خود اقدام کنند.

خلوصی شفافیت آمار ثبت احوال را در کمال دقت یادآور شد و اضافه کرد: آمار ثبت احوال به صورت دقیق در اختیار دستگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد تا در تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم‌سازی‌های مختلف امکان بهره‌مندی از این خدمات وجود داشته باشد.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل به رعایت مهلت قانونی ثبت ازدواج، طلاق، ولادت و فوت در استان اشاره کرد و ادامه داد: در مهلت قانونی ۱۵ روزه ثبت ولادت و فوت تا ۹۹ درصد اتفاق می‌افتد و اردبیل جایگاه هفتم را در ثبت ازدواج و هشتم را در ثبت طلاق به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر