به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه آب شرب پایدار بهداشتی «بخش ارشق» مشگین شهر اظهار کرد: ۸۱۰ خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به ۶ روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند. وی با اشاره […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل پیش از ظهر سه شنبه در مراسم افتتاحیه آب شرب پایدار بهداشتی «بخش ارشق» مشگین شهر اظهار کرد: ۸۱۰ خانوار مشگین شهر با افتتاح و انتقال آب شرب به ۶ روستای محروم از نعمت آب پایدار برخوردار شدند.

وی با اشاره به بهره برداری ۶ طرح آبرسانی مناطق محروم روستایی در بخش ارشق مشگین شهر افزود: این طرح به همت جهادگران بسیجی استان اردبیل پس از ۶ ماه زمان و با اعتبار ۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ۴ هزار ۹۲۱ نفر جمعیت از این آب شرب پایدار بهره مند خواهند شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با بیان اینکه نباید از هیچ تلاشی در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت رسانی به مردم دریغ شود، ادامه داد: مردم ولی نعمتان و صاحبان نظام هستند و بسیج و سپاه بر خود وظیفه می‌داند با بهره گیری از طرفیت‌های موجود انسانی و تجهیزاتی در خدمت ولی نعمتان انقلاب باشد.

سردار محمدی بیان کرد: در حال حاظر سپاه استان اردبیل طرح آبرسانی به ۴۵۴ روستای استان را در دستور کار دارد و تلاش می‌شود در کمترین زمان و با کمترین اعتبار روستاهای محروم فاقد آب شرب استان از این نعمت الهی بهره‌مند شوند.

وی افزود: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین اقدامات برای خدمت رسانی در مناطق محروم استان است و تمام تلاش و برنامه‌های ما باید به این منوال باشد تا وضعیت اقتصادی مطلوب در استان حاکم شود.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر