مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: ۶ سالن ورزشی در اردبیل میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی کشور در دو رشته والیبال و فوتسال است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، کلام‌الله صفری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی سراسر کشور در خانه معلم اردبیل اظهار کرد: این مسابقات در دو رشته والیبال و فوتسال برای پسران از ۱۴ تا ۱۹ مردادماه و برای دختران نیز از ۲۱ تا ۲۶ مردادماه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: برگزاری شایسته این مسابقات آبرویی برای اعتلای نام این استان در عرصه ملی و در بین استان‌های مختلف خواهد بود که امیدواریم به شکل شایسته شاهد برگزاری این مسابقات در اردبیل باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با هماهنگی‌های انجام شده در قالب کمیته‌های مختلف فعالیت‌های خوبی برای برگزاری شایسته این مسابقات انجام شده و امیدواریم در یک هماهنگی مطلوب با سایر دستگاه‌ها بتوانیم این رویداد را با محوریت پاسداشت کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل و به عنوان پایتخت حسینیت برگزار کنیم.

صفری افزود: این رویداد ورزشی در بیش از ۶ سالن تدارک دیده شده برگزار خواهد شد تا یک‌هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز دختر و پسری که در این رویداد حضور خواهند داشت، بتوانند در بهترین شرایط مسابقات خود را برگزار کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: مسابقات ورزشی دانش‌آموزان ابتدایی سراسر کشور در سالن‌های شهرداری، بانک ملی، امام خمینی، پیام نور، آسمانی و ۱۷ شهریور برگزار خواهد شد و تدارک زیرساخت‌های لازم به ویژه امکانات حمل و نقل و تغذیه مناسب برای این رویداد در نظر گرفته شده است.

صفری اضافه کرد: ۱۴۰ نفر از عوامل اجرایی در برگزاری این رویداد مشارکت خواهند کرد و با دعوت از ۱۶ داور کشوری و ۲ نفر ناظر از سوی فدراسیون والیبال و فوتبال شاهد برگزاری این رویداد با استانداردهای مناسب و تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی خواهیم بود.

وی بیان کرد: در این جلسه رؤسای کمیته‌های مختلف گزارشی از فعالیت‌های خود در هفته‌های گذشته را برای هماهنگی بیشتر و اجرای مطلوب این رویداد ارائه کردند که امیدواریم تا زمان برگزاری این رویداد نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت مورد حمایت و پشتیبانی قرار گیرد.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر