محمد قصابی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این زائران روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه از طریق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که پرواز آنها به صورت مستقیم از اردبیل به جده خواهد بود. وی تصریح کرد: بازگشت زائران نیز در تاریخ ۱۶ […]

محمد قصابی در گفت‌و گو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، اظهار کرد: این زائران روزهای ۱۷ و ۱۸ خردادماه از طریق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که پرواز آنها به صورت مستقیم از اردبیل به جده خواهد بود.

وی تصریح کرد: بازگشت زائران نیز در تاریخ ۱۶ و ۱۷ تیرماه به انجام خواهد رسید تا حجاج بعد از یک ماه انجام مناسک حج مستقیم به اردبیل بازگردند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل از پیگیری‌ها برای راه‌اندازی پرواز مستقیم زیارتی اردبیل به کربلا و نجف خبر داد و گفت: در ماه محرم و صفر تلاش می‌کنیم تا این سفرها از فرودگاه اردبیل به مقصد شهرهای کشور عراق انجام شود تا زائران به راحتی سفر زیارتی خود را انجام دهند.

قصابی در مورد انجام پروازهای مستقیم اردبیل به مشهد نیز افزود: نخستین پرواز دیشب ساعت ۲۲ از فرودگاه اردبیل به مقصد فرودگاه مشهد انجام شد و امیدواریم به صورت منظم پروازهای زیارتی اردبیل به مشهد و بالعکس را شاهد باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: این پروازها در ۲ روز شنبه و سه‌شنبه به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود که شنبه‌ها از ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه پرواز از فرودگاه مشهد به مقصد فرودگاه اردبیل انجام شده و در ساعت ۲۱ شاهد نشستن این پرواز در فرودگاه اردبیل خواهیم بود.

قصابی اضافه کرد: در همان روز از ساعت ۲۲ شب پرواز از فرودگاه اردبیل به مشهد انجام می‌شود تا زائران و مسافران بتوانند پرواز شبانه مناسبی را داشته باشند.

وی بیان کرد: سه‌شنبه‌ها نیز از ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه پرواز از مشهد به مقصد اردبیل انجام شده و ساعت ۱۶ شاهد نشستن هواپیما در فرودگاه اردبیل خواهیم بود.

قصابی در ادامه سخنان خود اظهار کرد: پرواز بالعکس از فرودگاه اردبیل به مشهد نیز از ساعت ۱۷ عصر انجام شده تا زائران این سفر مناسب خود را با استفاده از همراهی و همکاری یکی از شرکت‌های هواپیمایی انجام دهند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اردبیل تصریح کرد: برقراری این پروازها اشتیاق زائران و علاقه‌مندان به حرم امام رضا (ع) را به همراه داشته و تمام تلاش ما بر این است تا این پروازها همچنان برقرار بوده و ادامه این روند را در سایر خطوط پروازی نیز شاهد باشیم.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر