حسین دشتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به میمنت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم ۴۰۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد. وی تصریح کرد: ارزش هر سری جهیزیه اهدا شده توسط کمیته امداد و خیرین ۱۵ میلیون تومان و شامل پنج […]

حسین دشتی در گفت‌وگو با پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان، اظهار کرد: به میمنت دهه کرامت و در آستانه میلاد امام هشتم ۴۰۰ سری جهیزیه در بین نیازمندان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد توزیع شد.

وی تصریح کرد: ارزش هر سری جهیزیه اهدا شده توسط کمیته امداد و خیرین ۱۵ میلیون تومان و شامل پنج قلم کالای اساسی و مورد نیاز جامعه هدف بهزیستی بوده که در بین زوجین توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: نوعروسانی که پیش از این از برنامه‌های آموزش مهارت زندگی و کلاس‌های مشاوره استفاده کرده بودند از این جهیزیه بهره‌مند شدند که خیرین کمک‌کار ما در تهیه این جهیزیه و لوازم خانگی ایرانی بودند.

دشتی افزود: در ماه گذشته نیز به همت خیرین و کمیته امداد ۱۱۰ سری جهیزیه در بین خانواده‌های نیازمند کمیته امداد و نوعروسان توزیع شد که این کار در سه ماهه دوم سال ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در مجموع در فصل بهار ۵۱۰ سری جهیزیه به ارزش هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در بین نوعروسان که زندگی مشترک خود را آغاز کرده بودند، تهیه و توزیع شده تا آنها بتوانند بدون دغدغه زندگی آرامی را شروع کنند.

دشتی اضافه کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند تا در تهیه این اقلام مورد نیاز که اغلب کالاهای ایرانی هستند، از ظرفیت خیرین و فروشگاه‌های معتبر با قیمت مناسب اقدام کرده و زمینه مشارکت فراگیر تشکل‌های مردمی را نیز به وجود آورد.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: در آستانه میلاد امام رضا (ع) این زوج‌های جوان زندگی خود را بنا کردند و امیدواریم با آرامش و سلامت در کنار هم بتوانند زندگی خوشبختی را سپری کنند.

انتهای پیام/

منبع