به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یحیی نجارقابل بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های ایام عید اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ برای اجرای بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است. وی افزود: نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی هر شب […]

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آذرمغان به نقل از مهر، یحیی نجارقابل بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های ایام عید اظهار کرد: در ایام تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ برای اجرای بیش از ۵۰ برنامه نوروزگاه در سراسر استان برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: نگارخانه خطایی مجموعه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی هر شب بعد از افطار میزبان مراسم نوروزگاه خواهد بود که این برنامه با همکاری شهرداری اردبیل اجرا می‌شود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل تاکید کرد: همچنین هرروز در شهرستان‌های مختلف استان توسط ادارات میراث‌فرهنگی شهرستان‌ها و با همکاری سایر ادارات شهرستانی برنامه‌های نوروزگاه به مناسب عید نوروز برگزار می‌شود.

نجارقابل با اشاره به اینکه تعدادی از برنامه‌های نوروزگاه در روزهای گذشته و در قالب جشن‌های استقبال از نوروز و آیین نو اوستی و چشمه‌باشی برگزار شده‌اند، ادامه داد: با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه مبارک رمضان، هدف از برگزاری برنامه‌های نوروزگاه گرامیداشت این مناسبت‌ها و ایجاد شور و نشاط اجتماعی است.

انتهای پیام/
منبع خبر: مهر